طرح رزمایش مواسات و همدلی با هدف محرومیت زدایی با قوت ادامه دارد

حجت الاسلام جلالوند با اشاره به ادامه اجرای طرح رزمایش مواسات و همدلی با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد گفت: طرح رزمایش مواسات و همدلی در منطقه محله پیشاهنگی کرج با محوریت مسجد از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون با جدیت انجام شده است.

« حجت الاسلام جلالوند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند فعالیت کانون فرهنگی هنری منتظران در سال ۱۴۰۰ گفت: ویژه برنامه های کانون فرهنگی هنری منتظران ولی عصر(عج) برمبنای محرومیت زدایی است. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری منتظران ولی عصر(عج) افزود: طرح رزمایش مواسات و همدلی در منطقه محله پیشاهنگی کرج با محوریت مسجد از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون با جدیت انجام شده است.

 

وی با اشاره به ضرورت توجه به محرومان اظهار کرد: محرومیت زدایی از جمله مهمترین مسائل قابل توجهی است که با محوریت مسجد و امام مسجد در سطح محلات انجام می شود.

 

وی ادامه داد: یکی از کارکردهای اساسی مساجد بصیرت زایی است که برای تحقق این امر مهم و اساسی همواره امام مسجد نقش ویژه ای در ارتقاء میزان باورهای دینی و ایمانی در میان نوجوانان و جوانان دارد. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری منتظران ولی عصر(عج) خاطرنشان کرد: طی سال ۱۴۰۰ با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا، سلسله برنامه هایی با هدف افزایش معرفت و بصیرت نوجوانان و جوانان در نظر گرفته شده است که عمده آن با بهره مندی از فضای مجازی است. 

 

 

کد خبر 1043216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha