نظام اداری خراسان جنوبی از سلامت نسبی برخوردار است

رحیمی با بیان اینکه نظام اداری خراسان جنوبی از سلامت نسبی خوبی برخوردار است، گفت: سازمان بازرسی استان در صورت ارائه هر نوع گزارشی مبنی بر قصور و فساد مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی و ضایع شدن حقوق بیت المال و مردم قطعا به طور جدی ورود می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی رحیمی» صبح امروز (17 فروردین) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: بازرسی استان خراسان جنوبی خود را مکلف به نظارت بر مدیران دستگاه های اجرایی و پیگیری سیاست ها و منویات مقام معظم رهبری می داند.

 

مدیرکل بازرسی خراسان جنوبی با بیان اینکه بحث تولید و حمایت از سرمایه گذاری بیش از گذشته مورد توجه قرار خواهد گرفت، افزود: خراسان جنوبی شرایط خاص ویژه ای دارد و وظیفه خود می دانیم که این موضوع را به طور جدی پیگیری کنیم تا دستگاه های اجرایی حول این محور فعالیت کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه بحث رونق تولید باید جهش پیدا کند، ادامه داد: به این موضوع باید به طور خاص توجه شود تا ملت ایران در راستای رونق تولید به رفاه نسبی دست پیدا کنند و نظارت های لازم برای اجرایی شدن این موضوع بر دستگاه های اجرایی انجام می شود.

 

رحیمی بیان کرد: سازمان بازرسی به موضوع نظارت بر بازار، تولید و عرضه کالاهای اساسی و کنترل قیمت ها به صورت ویژه و مستمر ورود کرده چرا که این موضوعات مورد دغدغه هموطنان قرار گرفته است و امیدواریم شرایط نسبی خوبی در این راستا فراهم شود.

 

مدیرکل بازرسی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نسبت به موضوع قصور و فساد مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی به طور جدی برخورد خواهیم کرد، گفت: حقوق بیت المال و حقوق خصوصی و عمومی افراد به طور ویژه مدنظر است و تمام تلاش را برای این موضوعات به کار خواهیم برد.

 

وی در پایان تاکید داشت: نظام اداری خراسان جنوبی به برکت منویات مقام معظم رهبری و به یُمن وجود روحیه دینی از سلامت نسبی خوبی برخوردار است.

کد خبر 1043255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha