۱۲۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف بیجار اعزام می‌شود

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: ۱۲۰ مبلغ و مبلغه همزمان با ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف این شهرستان اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان از اعزام۱۲۰ مبلغ و مبلغه به تقاط مختلف شهرستان بیجار خبر داد و اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان چنانچه وضعیت کرونایی شهرستان مساعد باشد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تعداد ۱۲۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف شهرستان اعزام می‌شوند.

 

وی افزود: اجرای این مهم راستای اهمیت تبلیغ در اسلام به‌ویژه تبلیغ چهره به چهره احکام اسلام ناب محمدی و در جهت تحقق اهداف نظام اسلامی است.

 

حجت‌الاسلام مختاری نیا به برنامه‌های اجرایی توسط مبلغین اعزامی در طول ماه مبارک رمضان اشاره و بیان کرد: برگزاری نماز جماعت، وعظ و خطابه، بیان احکام، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری، برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت علی(ع) از جمله برنامه‌های روحانیون مستقر است.

 

وی اضافه کرد: همچنین برای مبلغین اعزامی فضای لازم برای اسکان اختصاص داده شده تا بتوانند علاوه بر انجام فرائض دینی ماه مبارک رمضان به غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان هم کمک کنند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای محافل انس با قرآن کریم خبر داد و گفت: همچنین محافل انس با قرآن کریم در سطح مساجد و حسینیه‌های شهر و روستا‌های بیجار و با دعوت از قاریان برجسته کشوری و استانی منوط به شرایط مساعد کرونایی در سطح شهرستان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا همچنین از برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح شهر و روستاهای این شهرستان خبر داد و افزود: کلاس‌های آموزش قرآن کریم در رشته‌های حفظ، مفاهیم، روخوانی و روانخوانی با بهره از توان اساتید قرآنی برگزار می‌شود.

کد خبر 1043293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha