اعزام 21 کاروان‌ حج عمره کردستان به سرزمین وحی

مسئول ثبت نام و اعزام زائران حج و زیارت کردستان با اشاره به اعزام دو مرحله ای کاروان های عمره از اعرام 21 کاروان حج عمره مفرده استان در مرحله اول به سرزمین وحی خبر داد.

هیوا شاه‌محمدنژاد، مسئول ثبت نام و اعزام زائران حج و زیارت کردستان با بیان مطلب فوق به خبرنگار شبستان گفت: از این تعداد 3 کاروان اهل تشیع و یک کاروان دانش آموزی است که جمعا 2 هزار 520 نفر زائر هستند، که در سال جاری به سرزمین وحی اعزام می شوند.


وی افزود: مرحله اول گروه های اعزامی در دهه اول ربیع الاول و نیمه اول بهمن آغاز و تا دهه سوم جمادی الثانی یعنی 17 اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

 

این مقام مسئول افزود: مرحله دوم گروه های اعزامی نیز در دهه سوم جمادی الثانی و از 27 اردیبهشت ماه سال آینده تا دهه سوم شعبان یعنی 28 تیر ادامه می یابد.

 

مسئول ثبت نام و اعزام زائران حج و زیارت کردستان با اشاره به تربیت نفوس و تهذیب اخلاقی حج، افزود: کسانی که با توجه به اسرار این عبادت، و با نهایت خلوص نیت، این مراسم بزرگ روحانی را انجام می‌دهند، آثار عمیق آن را در درون جان خود تا پایان عمر احساس می‌کنند.


شاه محمد نژاد افزود: این سفر معنوی بهترین فرصت را به مسلمانان برای بازسازی نیروهای خویش و تقویت پایه‌های اخوت و برادری و خنثی کردن توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان اسلام را باعث می شود. 


پایان پیام/

کد خبر 104332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha