توجه ویژه به بحث نماز در زیست بوم جدید وزارت آموزش و پرورش

کاظمی با اشاره به تشکیل ۱۷ قرارگاه در استان های کشور در حوزه قرآن، عترت و نماز گفت: در زیست بوم جدید وزارت آموزش و پرورش توجه ویژه به بحث نماز صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « علیرضا کاظمی » امروز در مراسم اختتامیه بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز  در بخش دانش آموزی در استان یزد گفت: این رخداد ارزشمند نشان دهنده ارتباط بین ستاد اقامه نماز و وزارت آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در اجلاس سالانه نماز افزود: فرمایشات راهبردی مقام معظم رهبریُ ما را به این واداشت که با کمک همکاران خود در ستاد اقامه نماز و اداره کل عترت و نماز  چند اقدام گسترده را انجام دهیم و امروز مفتخریم که بعد از آن پیام در تمام مناطق آموزش و پرورش و حتی در برخی از مدارس توجه به اهمیت به نماز و فعالیت های آن را برافراشته نگه داشتیم.

 

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: ما سعی کردیم جامعه و ادارات را در خصوص اهمیت نماز در مدارس حساس کنیم و به نوعی جشنواره پیوند نماز بین خانواده، مدرسه و مسجد را دنبال کنیم.

 

وی گفت: ما به دنبال تمامی شیوه های اثرگذار در خصوص نماز هستیم و به دنبال توسعه و تعمیق آن هستیم.

 

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: ما در زیست بودم جدید اقدامات ارزشمندی در حوزه فعالیت های قران و عترت و نماز و موفقیت های چشمگیری در این زمینه داشتیم که تشکیل قرارگاه مجازی فعالیت های قرآن و 17 پایگاه در 17 استان کشور با زمینه مشارکت و خلاقیت های این حوزه از جمله این برنامه ها بوده است.

 

کاظمی گفت: جشن تکلیف، آموزش عملی نماز، حفظ ائمه جماعات نماز و برگزاری دوره های توانمندسازی برای 5 هزار طلبه نیز از جمله اقدامات دیگر ما بوده است.

 

وی بیان کرد: آموزش و پرورش برای 100 درصد مدارس که امکان برگزاری نماز جماعت داشتند، نماز با برگزار کردیم و امروز نیز این فضای معنوی را در دل خانواده ها بردیم.

 

کد خبر 1043353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha