هدف همایش قرآنی هشتمین آسمان انس بیشتر با قرآن کریم است

همایش قرآنی هشتمین آسمان به همت خادمیاران رضوی و با هدف انس بیش از پیش جامعه با قرآن کریم در آستانه ماه مبارک رمضان در زنگی آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ به همت خادمیاران رضوی، همایش قرآنی هشتمین آسمان در آستانه فرارسیدن ماه رمضان و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مصلی حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد.

 

 

 

فاطمه ایرانمنش، مسئول مهدالرضا (ع) منطقه زنگی آباد هدف از اجرای این همایش را افزایش انس و الفت میان اقشار مختلف جامعه با قرآن کریم و آمادگی قلبی برای استقبال از ماه بندگی دانست و بیان کرد : قرآن کریم مونسی است که در شرایط عادی و نیز در بحران ها و سختی های زندگی می تواند بهترین همدم انسان باشد.

 

 


وی به برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در اواخر سال گذشته به مناسبت های سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: خادمیاران رضوی دو مرحله مسابقات قرآنی را برای تمامی رده های سنی اجرا کردند.

 

 

 

ایرانمنش ادامه داد: هر یک از این مسابقات بیش از ۱۱۰۰ شرکت کننده از سراسر کشور و حتی کشورهای هندوستان و جمهوری آذربایجان داشته است.

 

 


در این مراسم از داوران مسابقات قرآنی و خادمیاران رضوی تقدیر و تجلیل شد؛قرائت صلوات خاصه امام علی بن موسی رضا(ع) ، تفسیر قرآن کریم و مدیحه سرایی در وصف امام مهربانی از جمله برنامه های این همایش بود.

کد خبر 1043457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha