پویش «سفره‌ای به وسعت ایران» در گیلان

شفیعی ثابت با اشاره به برگزاری پویش سراسری بنیاد کرامت آستان قدس رضوی همزمان با ماه رمضان در گیلان، گفت: این اقدام خداپسندانه، با استفاده از ظرفیت کانون‌های خدمت رضوی و خادمیاران استان اجرا می‌شود.

«جواد شفیعی‌ثابت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهار کرد: قرار است پویش سراسری بنیاد کرامت آستان قدس رضوی در ماه مبارک رمضان با عنوان «سفره‌ای به وسعت ایران» برگزار شود.

 

مسئول کانون خدمت رضوی گیلان تصریح کرد: این پویش به منظور تهیه بسته ارزاق و توزیع در بین محرومین و مستمندان با استفاده از ظرفیت کانون‌های خدمت رضوی و خادمیاران استان برگزار می‌شود.

 

وی به تبعات فشار اقتصادی و بیکاری بخشی از مردم به واسطه شیوع ویروس منحوس کرونا اشاره و تاکید کرد: ممنوعیت سفرهای زیارتی در این دوران، فرصتی برای عاشقان امام رضا(ع) فراهم کرده تا با اهداء نذورات و مشارکت در تامین بسته‌های ارزاق، ارادت خود را به اهل بیت(ع) نشان داده و از ثواب معنوی اطعام ماه مبارک رمضان و نگاه ویژه امام رضا (ع) بهره‌مند شوند.

 

شفیعی‌ثابت با تاکید بر اینکه کانون‌های خدمت رضوی و خادمیاران آستان متبرک رضوی در استان گیلان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان هستند، افزود: همچنین به دنبال تعامل و مشارکت با نهادها و دستگاه‌های اداری، صنعتی، خدماتی، گروه‌های جهادی، مساجد، هیئت‌های مذهبی، سازمان‌های مردم نهاد و خیرین برای تحقق هرچه باشکوه‌تر پویش «سفره‌ای به وسعت ایران» هستیم.

 

مسئول کانون خدمت رضوی گیلان خاطرنشان کرد: خیرین برای مشارکت در این پویش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۵۸۴۴۷۷۳۶۴۲ بانک ملت به نام «درآمد و هزینه آستان قدس» واریز کنند.

 

وی با اشاره به اینکه کالاهای اهدایی می‌تواند شامل برنج، روغن، خرما، قند، چای، ماکارونی، حبوبات، رب و سویا باشد، تصریح کرد: این کالاها جهت توزیع به رابطین کانون‌های خدمت رضوی در سطح شهرستان‌های استان تحویل داده می‌شود.

 

شفیعی ثابت اذعان کرد: توزیع مشترک بسته‌های متبرک ارزاق در چهار تاریخ اول، پانزدهم، بیست و یکم و بیست و هفتم ماه مبارک رمضان با مشارکت گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری انجام می شود.

 

مسئول کانون خدمت رضوی گیلان خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌ها از طریق رابطین شهرستانی و یا شماره تماس 01333260292 انجام می‌شود.

کد خبر 1043512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha