حل مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد در توانمندسازی آنان نقش مهمی دارد

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت در توانمندسازی آن‌ها نقش مهمی دارد؛ گفت: طرح رضوان با هدف جذب کمک های مردمی برای همین موضوع است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان؛ یحیی صادقی یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد را تأمین مسکن برای خانواده های تحت حمایت دانست و گفت: طی سال گذشته بیش از 260 میلیارد تومان در حوزه مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان هزینه شده است.

 



مدیرکل کمیته امداد استان کرمان افزود: این هزینه کرد در زمینه احداث، تعمیر و ساخت سرویس بهداشتی 6 هزار و 982  واحد انجام شده است.

 



وی با اشاره به اینکه حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت در توانمندسازی آن‌ها نقش مهمی دارد، افزود: تلاش داریم با ساخت، خرید، تعمیر، بهسازی و بازسازی و مقاوم‌سازی منازل مددجویان تحت حمایت به‌ویژه مددجویان ساکن در مناطق محروم نسبت به حل مشکل آن ها در حوزه مسکن اقدام کنیم.

 

 



صادقی به تفاهم‌نامه منعقدشده بین کمیته امداد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای ساخت پنج هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان کرمان اشاره و بیان کرد: از این تعداد؛ دو هزار و 840 واحد مسکونی احداث شده است.

 



وی ادامه داد: برای ساخت این واحدهای مسکونی 207 میلیارد تومان از اعتبارات بلاعوض کمیته امداد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور هزینه شده است.

 

 


صادقی در پایان گفت: طرح رضوان با هدف جذب مشارکت‌های مردمی برای ساخت مسکن مددجویان و نیازمندان اجرا می‌شود که طی سال گذشته 630 میلیون تومان توسط خیرین در قالب این طرح برای کمک به ساخت، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویان استان کرمان هزینه شده است.

کد خبر 1043566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha