جوانان، کانون های مساجد را به پاتوق فرهنگی تبدیل کرده اند

امیریان بابیان اینکه کانون های مساجد به پاتوق فرهنگی هنری نوجوانان و جوانان تبدیل شده است گفت: اگر مسجدی به دنبال شکوفایی، رشد و بالندگی است نمی تواند از جوانان مهجور بماند.

«اسفندیار امیریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با راه اندازی کانون های فرهنگی هنری مساجد در دورترین روستاهای شهرستان فارسان نشان می دهد که جوانان زیادی علاقه مند به حضور در مسجد و فعالیت در برنامه های فرهنگی هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: جوانان امروز مساجد را که زادگاه انقلاب است با حضور گسترده و برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و مذهبی مساجد را همچنان پر رونق و همواره مانا و جاودانه نگه داشته اند.

 

امیریان بابیان اینکه کانون های مساجد به پاتوق فرهنگی هنری نوجوانان و جوانان تبدیل شده است گفت: اگر مسجدی به دنبال شکوفایی، رشد و بالندگی است نمی تواند از جوانان مهجور بماند.

 

وی کانون های فرهنگی هنری مساجد را از بازوان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و گفت: باید از ظرفیت نسل جوان بهره برد؛ چرا که این قشر بهترین ابزار و موتور محرکه در تحقق اهداف عالی کانون های مساجد هستند.

 

امیریان به شرایط کرونایی در کشور و متعاقب آن در استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: جوانان امروز همچون رزمندگان اسلام به صورت خودجوش از روزهای ابتدایی شیوع کرونا پا به میدان گذاشتند و همواره در راستای کمک به نیازمندان گام برمی دارند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: ضدعفونی معابر و مساجد، تولید و توزیع ماسک های بهداشتی، بسته های معیشتی، بسته های گوشت متبرک قربانی، توزیع گوشت نذری و برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی در بستر فضای مجازی از جمله فعالیت ها و اقدامات اعضای کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان است.

 

کد خبر 1043603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha