حمایت کمیته امداد بیش از ۱۴ هزار  یتیم و فرزند محسنین آذربایجان‌غربی

حجت الاسلام شوقی گفت: هم‌اکنون ۱۴ هزار و ۶۰۲ نفر از ایتام و فرزندان محسنین در آذربایجان‌غربی تحت حمایت کمیته امداد استان بوده و از خدمات متعدد این نهاد بهره‌مند هستند.

«حجت‌الاسلام والمسلمین جابر شوقی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد: هم‌اکنون 14 هزار و 602 نفر از ایتام و فرزندان محسنین در آذربایجان‌غربی تحت حمایت کمیته امداد استان بوده و از خدمات متعدد این نهاد بهره‌مند هستند.

رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی افزود: 5 هزار و 532 نفر از این افراد را ایتام و 9 هزار و 70 نفر را نیز فرزندان محسنین تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت در پایان سال 99 در مقایسه با مدت زمان مشابه سال پیشین، 34 درصد افزایش داشته است، گفت: شهرستان خوی با یک هزار و 132 فرزند تحت حمایت بیشترین و انزل با 291 نفر، کمترین فرزند تحت حمایت را دارند.

حجت‌الاسلام شوقی بیان کرد: هم‌اکنون 41 هزار و 336 خیر، حمایت از ایتام و فرزندان محسنین آذربایجان‌غربی را عهده‌دار هستند و هم‌اکنون میانگین سرانه دریافتی ماهانه ایتام و فرزندان محسنین استان کم تر از 200 هزار تومان بوده که تا پایان ماه مبارک رمضان با اجرای کامل طرح پویش ایران مهربان این رقم به بیش از 700 هزار تومان خواهد رسید.

رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی اظهار کرد: مردم خیر و نیکوکار آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴، مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد شهرستان‌ها، مراجعه به سایت اکرام به نشانی www.ekram.emdad.ir  و تماس با شماره تلفن های ۳۳۴۶۰۹۱۹ و ۳۳۴۸۵۳۰۲ در پویش ایران مهربانی مشارکت کنند.

وی با اشاره به اجرای پویش ایران مهربان در آذربایجان غربی، بیان کرد: با اجرای پویش ایران مهربان، ، هیچ یتیم و فرزند محسنین در استان بدون حامی نخواهد ماند.

کد خبر 1043640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha