اعتمادسازی و انگیزه‌بخشی دو اولویت تعامل با کانون‌های فرهنگی هنری است

براتی دو موضوع اعتمادسازی و انگیزه بخشی میان کارکنان و کانون‌ها را موضوع مهمی دانست که باید نسبت به آن اهتمام داشت و گفت: پیش‌نویس برنامه شش ماهه اول ستاد فهمای استان تهران در هفته آینده آماده و اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، اولین جلسه شورای اداری ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران امروز(18 فروردین 1400) در محل دفتر سرپرست ستاد فهمای استان تهران برگزار شد.

 

در این نشست، «حسین براتی»، موضوع بررسی وضعیت و فرآیند عملکرد کانون های مساجد، تدوین افق برنامه کوتاه مدت و میان مدت مطابق منویات مقام معظم رهبری و نیز سیاست های ابلاغی و مصوبات ستاد فهمای کشور را از موضوعات مهمی دانست که لازم است، مورد توجه قرار گیرد و اظهار کرد: اصل مهم در مرحله اول توجه جدی به نیروی انسانی است که موضوع باید در زمینه تکریم نیروی اداری، مدیران و اعضای کانون ها و تکریم ارباب رجوع مورد توجه قرار گیرد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران اعتمادسازی و انگیزه بخشی به کارکنان و کانون های مساجد را موضوع مهم دیگر دانست و افزود: اگر کانون به ما اطمینان نمود، قطعا می توان بسیار موثرتر عمل کرد و می توان آن را به اداره کل ارشاد و سازمان ها و ارگان ها و نهادها و موسسات ذیربط تسری داد.

 

وی خاطرنشان کرد: هر حرکتی را که می خواهیم انجام دهیم اگر در راستای معنویت گرایی، سازندگی و اخلاقی باشد، بسیار موفق خواهیم بود.

 

براتی انجام وظایف محوله تعریف شده و انگیزه بخشی و تعامل را موضوع مهمی دیگر دانست که لازم است نسبت به آن اهتمام داشت و تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری ولی نعمت ما هستند و ما باید تمام قد در خدمت کانون های مساجد باشیم. همچنین باید تمکین از کانون های مساجد در دستور اصلی کار ما باشد.

 

وی بر لزوم توجه جدی به جذب منابع تاکید کرد و گفت: پیش نویس برنامه شش ماهه اول ستاد فهمای استان تهران در هفته آینده به فضل الهی آماده و اعلام می شود.

 

سرپرست ستاد فهمای استان تهران خاطر نشان کرد: به موضوع اوقات فراغت باید توجه صورت گیرد و از ظرفیت های ادارات دیگر همچون اداره ارشاد استان تهران و ظرفیت های فعالیت های هنری و انجمن های هنری ادارات استان تهران، انجمن های شعر، فیلم، عکس و هنرهای تجسمی باید استفاده کامل نمود.

 

وی بر لزوم خوش فکری و استفاده از ظرفیت های موجود در سایر نهادها، ادارات، سازمان ها به ویژه اداره کل ارشاد استانی تاکید کرد.

 

کد خبر 1043654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha