محدودیت مشاغل مناطق قرمز در شهرستان اردبیل اعمال می شود

امامی یگانه گفت: همزمان با اعلام وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا محدودیت فعالیت مشاغل در شهرستان اردبیل اعمال خواهد شد.

«مسعود امامی یگانه» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با اعلام وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا محدودیت فعالیت مشاغل در شهرستان اردبیل اعمال خواهد شد.

 

فرماندار اردبیل تصریح کرد: متاسفانه از امروز شاهد شیوع بیش از پیش بیماری کرونا در شهرستان اردبیل هستیم و متاسفانه محدودیت فعالیت مشاغل بزودی به اصناف ابلاغ خواهد شد.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: این محدویت ها با تصمیم ستاد مدیریت کرونای شهرستان اردبیل اعمال خواهد شد و اماکن روباز و سرپوشیده ورزشی اعم از سالن ها، استخر، باشگاه های بدنسازی، بیلیارد و مدارس فوتبال در شهرستان اردبیل خواهد بود.

 

امامی یگانه اضافه کرد: در صورت مشاهده فعالیت سالن، استخر یا باشگاه پلمپ و جهت طی سایر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح قضایی معرفی خواهند شد.

 

وی ادامه داد: در خصوص رستوران‌ها، آب درمانی ها، مراسم عروسی و ترحیم، نحوه حضور کارکنان ادارات و سایر آیتم هایی که نیاز به اجرای محدودیت دارد به اصناف و ادارات ابلاغ خواهد شد.

 

فرماندار اردبیل خاطر نشان کرد: از عموم شهروندان این شهرستان درخواست می شود تا با رعایت محدودیت همکاری لازم برای کاهش شیوع بیماری کرونا را داشته باشند.

 

کد خبر 1043692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha