برپایی پویش سفره ای به وسعت ایران اسلامی برگزار می شود/ هر خادمیار رضوی ۸ سبد کالایی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان با مشارکت خانواده

مهرابی پور با اعلام خبر برپایی پویش سفره ای به وسعت ایران اسلامی گفت: هر خادمیار رضوی در قالب تهیه ۸ سبد کالایی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان با مشارکت خانواده در پویش سفره ای به وسعت ایران اسلامی مشارکت می کند.

« ابوالفضل مهرابی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های خادمیاران رضوی در البرز به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: شرایط شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه های فرهنگی همچون برنامه های خادمیاران رضوی را تحت تأثیر قرار داده است. 

 

مسوول کانون تخصصی خبر و رسانه آستان قدس در استان البرز افزود: پویش سفره ای به وسعت ایران اسلامی با هدف تامین سبد مواد غذایی متبرک بنام امام مهربانی جهت اهدا به خانواده های آبرومند نیازمند در ماه مبارک  رمضان از سوی آستان مقدس رضوی با هدف مشارکت خادمیاران و یاوران رضوی برگزار می شود.

 

به گفته مهرابی پور، بر مبنای این پویش هر خادمیار و یا یاور رضوی به تنهایی و یا با مشارکت خانواده و یا اقوام و آشنایان و دوستان و یا خیرین  به  تعداد ۸ سبد کالایی به ارزش هر کدام پانصد هزارتومان کاملا کیفی تهیه و یا مبلغ ریالی آنرا در اختیار کانونهای مرکزی شهر و یا شهرستان قرار دهند تا سبد کالایی بصورت متمرکز خریداری و در اختیار نیازمندان آبرومند شناسایی شده اختصاص داده شود. 

 

وی ادامه داد: خادمیاران و یاوران گرامی میتوانند سبد های کالایی تهیه شده را به نیازمندان فامیل و آشنای مورد نیاز خود اهداء و لیست اسامی و کد ملی را طی لیستی در اختیار کانون های ذکر شده قرار داده و در صفحه شخصی خود به عنوان فعالیت خادمیاری ثبت و گزارش کنند.

 

وی با بیان اینکه هر سبد مواد غذایی به ارزش 5 میلیون ریال و هر خادمیار تعداد 8 سبد به نیت علی ابن موسی الرضا(ع) تهیه می کند عنوان کرد: ایجاد انگیزه و اشتیاق با هدف مشارکت اعضاء خانواده ها باعث مشارکت بالاتر و چه بسا با تعداد بیشتر سبد مواد غذایی بیش از تعداد می شود. 

 

کد خبر 1043696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha