بررسی صلاحیت ها باید بر اساس مر قانون باشد

رمضانپور نرگسی با هشدار به فرماندار رشت نسبت به بروز رفتارهای حزبی و سلیقه ای در تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراها گفت: در بررسی صلاحیت ها، بنا بر تکلیف قانونی عمل کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «احمد رمضانپور نرگسی» در یکصد و نود و سومین جلسه شورای شهر که امروز(چهارشنبه، ۱۸ فروردین) تشکیل شد، با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات نیازمند فراهم آوردن الزاماتی در استان و کشور است اظهار کرد: ملاک عمل هیئت های اجرایی و نظارت باید قانون باشد.


رییس شورای شهر رشت افزود: امروز مردم به هر دلیلی دلزده و دلسرد هستند و دچار بی انگیزگی نسبت به انتخابات شده اند اما باید با فراهم کردن زمینه های لازم، مردم را به حضور در انتخابات ترغیب کرد.


رییس شورای شهر رشت با اشاره به فداکاری ها و تلاش هایی که برای حفظ نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته بیان کرد: مردم طی دهه های گذشته در هر صحنه ای حضور داشته اند و با پشت سر گذاردن جنگ ها و توطئه های داخلی و خارجی و عبور از تحریم ها همواره پشتیبان انقلاب اسلامی و نظام بوده اند و امروز نباید به چنین مردمی سخت بگیریم.


رمضانپور خطاب به فرماندار رشت نسبت به اعمال رفتار سلیقه ای و حزبی در رسیدگی به صلاحیت های نامزدهای انتخاباتی شورا هشدار داد و گفت: اتکا به گزارش یک نهاد نظارتی برای تایید یا رد صلاحیت نامزدها درست نیست و نباید مبنای قضاوت قرار گیرد.


وی ادامه داد: برای تشویق و ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات باید فضا را آماده انتخاب و بنا بر تکلیف قانونی به دور از سلایق فردی و حزبی رفتار کرد.


رییس شورای رشت خاطرنشان کرد: در چنین حالتی است که شاهد حضور پرشور مردم در صحنه و پاسداری از خون شهدا خواهیم بود.

کد خبر 1043774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha