ارسال آثار اعضای کانون مهرپویان یانچشمه به يازدهمين کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع)

بهارلویی گفت: با اعلام فراخوان يازدهمين کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) در کشور اعضای کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه نیز آثار خود را با موضوعات و محورهای اعلام شده به دبیرخانه این کنگره ارسال کردند.

«حمزه بهارلویی» در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با اعلام فراخوان يازدهمين کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) در کشور اعضای کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه نیز آثار خود را با موضوعات و محورهای اعلام شده به دبیرخانه این کنگره ارسال کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: اعضای این کانون آثار خود را با موضوع کلی «نقش دعا در زندگی انسان» به يازدهمين کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) ارسال کردند.

 

وی ابراز کرد: مسائل روز جامعه و محور قرار دادن 2 مساله سلامت و بیماری از دیگر موضوعاتی است که اعضای کانون مهرپویان شهر یانچشمه به آن پرداختند.

 

بهارلویی بابیان اینکه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ سال جاری آخرین مهلت برای ارسال تعیین شده است گفت: سایر آثار اعضای کانون فرهنگی هنری مهرپویان نیز می توانند تا مهلت تعیین شده آثار خود را به این کنگره ارسال کنند.

 

وی افزود: نقش دعا بر سلامت اخلاقی جامعه از نگاه امام سجاد (ع)، بررسی نقش دعا در کاهش آسیب‌های اجتماعی از منظر امام سجاد (ع)، بررسی تاثیر دعا در امید بخشی و بهبودی بیماری‌ های جسمی با توجه به ادعیه صحیفه سجادیه و نقش دعا در رفع مشکلات از منظر آموزه‌های امام سجاد (ع) با تاکید بر دعای هفتم صحیفه سجادیه از محورهای يازدهمين کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: اعضای کانون می توانند آثار خود را به پست الکترونیکی به نشانی i.s.jj۱۴۰۰@gmail.com ارسال کنند.

 

خاطرنشان می شود: يازدهمين کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان هرمزگان برگزار می شود.

 

کد خبر 1043830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha