اعزام ۲۰ زوج مسجدی به مشهد مقدس 

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: به همت بچه های گروه جهادی کانون شهید باکری، ۲۰ زوج مسجدی عازم مشهد مقدس شدند.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به همت بچه های گروه جهادی کانون شهید باکری، ۲۰ زوج مسجدی عازم مشهد مقدس شدند.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب یادآور شد: هم زمان با شب نیمه شعبان جشن ازدواج ۲۰ زوج مسجدی برگزار شده و در آن جشن قول مساعد داده شد که زوج ها را به پابوس این امام همام ببریم.


وی افزود: بنا بر قول داده شده روز سه شنبه این زوج های مسجدی برای تشرف به بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) راهی مشهد مقدس شدند و سفر زیارتی آنها ۵ روز به طول می انجامد.


حجت الاسلام خاوری بیان کرد: در مسیر سفر پس از ورود به شهر کرمان برای ادای احترام به مقام شامخ شهید حاج قاسم سلیمانی بر سر مزار شریف این شهید حضور یافتند.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب با اشاره به برنامه های سفر زیارتی مشهد مقدس، اظهار کرد: علاوه بر تشرف این زوج های مسجدی به حرم مطهر، در هتل نیز کارگاه های مشاوره سبک زندگی اسلامی به مدت ۲ روز برای آنها برگزار می شود.



وی ادامه داد: در این کارگاه آموزشی که با رویکرد تامین بهداشت روانی و تقویت روابط صمیمانه بین همسران تشکیل می‌ شود، موضوعاتی همچون تکنیک های بهبود صمیمت همسران و مهارت های ارتباطی موثر آنها نیز آموزش داده می شود.

 
حجت الاسلام خاوری در خاتمه با اشاره به هدف از این اقدام، عنوان کرد: هدف از برگزاری این اردو، تشرف زوج های مسجدی به بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) در ابتدای شروع زندگی مشترک است تا با روحیه شادی و نشاط معنوی با یکدیگر زندگی کنند.

کد خبر 1043923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha