نماز جمعه ۲۰ فروردین در جهرم تعطیل است

حجت الاسلام دست داده گفت: با توجه به تداوم شیوع بیماری کرونا در جهرم، نماز جمعه در این شهرستان در ۲۰ فروردین ماه اقامه نمی شود.

حجت الاسلام «زین العابدین دست داده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: تداوم شیوع بیماری کرونا و روند قرمز آن در جهرم، از روزهای گذشته این شهرستان را در وضعیت حادتری قرار داده است.

 

رئیس دفتر امام جمعه جهرم افزود: این روند نه تنها در جهرم بلکه در سایر شهرستان های استان نیز وجود دارد که منجر به تعطیلی نماز جمعه فردا بیستم فروردین ماه در جهرم شده است.

 

وی بیان کرد: روند تعطیلی نماز جمعه در جهرم که از هفته گذشته و با نارنجی شدن وضعیت شهرستان آغاز شده تا اطلاع ثانوی و مطلوب شدن وضعیت کرونایی ادامه دارد.

 

حجت الاسلام دست داده خاطرنشان کرد: وضعیت بیماری کرونا در جهرم سبب شد تا هفته های متوالی در سال گذشته نمازجمعه در این شهر اقامه نشود.

 

وی از سایر شهروندان خواست با توجه به وضعیت موجود و شرایط نامطلوب کرونایی، از هرگونه خروج غیر ضروری از منزل خودداری کرده و حتی الامکان و در صورت نیاز به حضور در محیط بیرون، شیوه نامه های بهداشتی را به صورت جدی به اجرا در آورند.

کد خبر 1043993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha