ورود به ماه مبارک رمضان باید با معنویت همراه باشد

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: افراد روزه‌دار باید با جهاد، انفاق، حفظ گوش و چشم و غیره ایام رمضان را سپری کنند و با معنویت و نورانیت وارد ماه مبارک رمضان شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی مناسبت‌های ملی و مذهبی کردستان با اشاره به ماه مبارک رمضان و برنامه‌های این ایام اظهار کرد: برای هر انسانی ماه رمضان جایگاه و احترامی دارد و باید شان و جایگاه این ماه مبارک حفظ شود.

 

وی اعلام کرد: انسان روزه‌دار باید با جهاد، انفاق، حفظ گوش و چشم و غیره ایام رمضان را سپری کند و با معنویت و نورانیت وارد ماه مبارک رمضان شوند.

 

وی اضافه کرد: یکی از ضروریات و وظایف ما در ماه رمضان نگه‌داشتن حرمت مقدسات مردم و احکام دین در این ماه مبارک است و باید در این ماه، مراقب رفتار؛ برخورد و زبان خود باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان همچنین با اشاره به لزوم تحقق شعار سال خاطر نشان کرد: تحقق شعار سال با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نیازمند توجه به عمق و باطن قضیه دارد و با نگاه سطحی محقق نمی‌شود.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی اعلام کرد: برای تحقق شعار سال باید همه ادارات برنه‌ریزی کنند و منویات مقفام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهند.

 

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات 1400، ایجاد انگیزه و رغبت لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را ضروری خواند و بیان کرد: باید به دور از شعارزدگی زمینه‌ حضور گسترده مردم در انتخابات 1400 را فراهم کرد.

 

نماینده ولی فقیه کردستان اضافه کرد: فعالیت مدیران ادارات و نوع برخورد با مردم نیز در ایجاد زمینه‌های حضور مردم در انتخابات مهم است و باید مردم را با ملاطفت و مهربانی به شرکت در انتخابات ترغیب کنیم.

کد خبر 1044035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha