آموزش۲۸  هزار طلایه‌دار امر به معروف در کردستان برای ارزیابی برنامه‌های ماه رمضان

علی اصغر حسینی از آموزش ۲۸ هزار طلایه‌دار امر به معروف و نهی از منکر در استان کردستان برای ارزیابی برنامه‌های ماه رمضان در سطح ادارات استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، علی اصغر حسینی جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان روز پنج شنبه (19 فروردین ماه) در نشست هماهنگی و هم‌اندیشی مناسبت‌های ملی و مذهبی استان اظهار کرد: ستاد امر به معروف طبق دستورالعمل هر ساله که در بازدید از ادارات طی ماه رمضان انجام می‌دهد، بازدید دبیران شورای امر به معروف ادارات را براساس آموزش و دستورالعمل‌های موجود در برنامه خود دارد.

 

وی با بیان اینکه برنامه‌های ادارات به صورت بازدید میدانی به صورت محسوس و غیرمحسوس رصد می‌شود، اعلام کرد: تمامی ارزیابی‌ها و امتیازات به صورت محرمانه جمع‌آوری و نتایج آن به اطلاع مدیران ادارات خواهد رسید.

 

وی اعلام کرد: فضاسازی محیطی، حفظ شانیت ماه مبارک رمضان، عدم روزه‌خواری کارکنان، برنامه‌های قرآنی ادارات و غیره توسط این ارزیابان رصد خواهد شد.

 

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان این اقدام را زمینه‌ساز بررسی نقاط ضعف و قوت ادارات در اجرای برنامه‌های ایام رمضان خواند و افزود: با این امر مدیران نقاط قوت خود را هرساله تقویت و نقاط ضعف فعالیت‌ها را برطرف خواهند کرد.

 

حسینی یادآور شد: 28 هزار طلایه‌دار در استان به مدت هشت ساعت آموزش دیده‌اند که بخشی از این آموزش‌ها تذکر لسانی و نحوه برخورد و تعامل با مخاطب برای جلوگیری از روزه‌خواری است.

 

وی مخاطب شناسی و نوع تعامل با مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: ستاد امر به معروف در این راستا طلایه‌داران را آموزش داده است تا بتواند با تذکر لسانی روزه خواران را هدایت کنند.

 

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اضافه کرد: آنچه که جزو رسالت ستاد است نظارت بر سطح شهر، اصناف و ادارات بوده و باید در راستای پیشبرد اهداف ماه رمضان فعالیت‌ها را پیش برد.

کد خبر 1044064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha