نقد و بررسی کتاب «دیوان حافظ بالعربیه شعرا» در نشست مجازی مرکز حافظ‌ شناسی

حسن لی گفت: سیصد و سی ‌و ششمین نشست حافظانه‌ مرکز حافظ‌ شناسی به صورت مجازی و با بررسی کتاب «دیوان حافظ بالعربیه شعرا» برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «کاووس حسن لی»، امروز (پنج شنبه 19 فروردین) با اشاره به برگزاری سیصد و سی ‌و ششمین نشست حافظانه‌ مرکز حافظ‌ شناسی در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: در این نشست، کتاب «دیوان حافظ بالعربیه شعرا» اثر «نادر نظام تهرانی» مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیر مرکز حافظ‌شناسی-کرسی پژوهشی حافظ افزود: منتقدان این نشست نیز منیژه عبدالهی، محمدرضا عزیزی و سیدفضل‌الله میرقادری هستند.

وی اضافه کرد: سیصد و سی ‌و ششمین نشست حافظانه‌ مرکز حافظ‌ شناسی، روز شنبه ۲۱ فروردین‌ در ساعت ۱۸ به صورت مجازی از طریق لینک‌های زیر برگزار خواهد شد.

حسن لی اعلام کرد: ورود برای عموم در این نشست مجازی آزاد ات و علاقمندان می توانند از طریق لینک های @hafezstudiescenter  و https://derak.live/stream/hafezstudies در این نشست شرکت کنند.

وی تصریح کرد: کتاب «دیوان حافظ بالعربیه شعرا» از جدیدترین ترجمه‌های دیوان حافظ به زبان عربی و به ‌صورت شعر است که توسط انتشارات «آوای خاور» منتشر شده است.

کد خبر 1044075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha