هنرمندان با خلاقیت‌های هنری برجستگی های دینی و فرهنگی مازندران را معرفی کنند

حجت الاسلام محمدی لائینی به برجستگی های دینی و فرهنگی استان ولایتمدار مازندران اشاره کرد و خواستار معرفی هنرمندانه این ظرفیت ها شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمد باقر محمدی لائینی» امروز(19فروردین) در آئین افتتاح برنامه های بزرگداشت هفته «هنر انقلاب اسلامی» سال ۱۴۰۰ به مناسبت سالروز شهادت شهید سید مرتضی آوینی و رونمایی از تابلو خط استاد بزرگ خوشنویسی حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد شفیعی مازندرانی»  فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی را به هنرمندان استان مازندران تبریک گفت و بیان کرد: این هفته فرصت مغتنمی است تا چشم‌انداز روشنی از هدف گذاری هنر انقلابی به آرمان های انقلاب اسلامی از سوی هنرمندان متعهد ترسیم و ارائه شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد:هنرمند متعهد و انقلابی ما باید به سراغ نیازهای واقعی مردم در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و... برود و با استفاده از زبان هنر به هنرمندانه ترین نوع ممکن اساسی‌ترین نیازهای مردم را معرفی کنند.

 

وی با بیان اینکه باید در راستای راهی که سید اهل قلم در تلفیق هنر به ارزش های انقلاب اسلامی پیش روی اهل هنر و اهل قلم گذاشتند این مسیر را به خوبی پیش برویم، افزود: بهترین استفاده از هنر را به معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی باید اختصاص دهیم. در طول این چهار دهه در این حوزه رشد داشتیم اما در طراز انقلاب اسلامی نیست.

حجت الاسلام محمدی لائینی به برجستگی های دینی و فرهنگی استان ولایتمدار مازندران اشاره و خواستار معرفی هنرمندانه این ظرفیت ها شد.

کد خبر 1044082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha