دشمنان برای مهندسی افکار جامعه سرمایه گذاری کرده اند/ مسئولان در برابر عملکرد خود پاسخگو باشند

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به سرمایه گذاری های دشمن با هدف مهندسی افکار جامعه در داخل کشور، گفت: مسئولان باید در برابر خواست مردم جامعه نسبت به ارائه گزارش عملکرد و تصمیم گیری های خود پاسخگو باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام عصر امروز(۲۰ فروردین) در برنامه کلام آدینه شبکه استان ایلام، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان، اظها کرد: همه ما انسان ها در برابر آنچه که می شنویم و یا می خوانیم مسئولیت داریم و طبیعتا خروجی آن، بر روح ما انسانها دارای آثار مثبت و منفی بوده و تاثیرگذار است.

 

حجت الاسلام «الله نور کریمی تبار» تصریح کرد: کشور ما در مقطع زمانی حساس برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار دارد، در این شرایط صدا و سیما، رسانه ها و فضای مجازی در بیان دستاوردهای انقلاب و آشکارسازی اهداف دشمن تاثیرگذار خواهند بود.

 

وی با اشاره به سرمایه گذاری های دشمن با هدف مهندسی افکار جامعه در داخل کشور، افزود: دشمن قصد دارد افکار عمومی مردم را به سمت و سویی که مورد نظرشان بوده و اهداف شومی را دنبال می کنند، هدایت نماید و در این میان برخی نیز در داخل کشور می خواهند که با دشمن همراهی کنند و این اتفاق بیافتد.

 

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه انسان عاقل در برابر فضای مجازی مانند فضای حقیقی مسئولیت دارد، تصریح کرد: بدترین اتفاقی که انسان می تواند دچار آن شود، این است که دین خود را فدای دنیای دیگران کند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه یادآور شد: اینکه صلاحیت یک فرد فدای اغراض شخصی شده و یا عدم صلاحیت نامزد انتخابات به ویژه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به خاطر منافع شخصی، حزبی، گروهی و یا دیگر سفارشات تائید شود پیامدهای جبران ناپذیری خواهد داشت و موجب بدبینی مردم نسبت به مسئولان و دین خواهد شد.

 

وی ابراز کرد: طبیعتا برخی مسئولینی که در راس امور هستند، باید در برابر خواست مردم جامعه نسبت به ارائه گزارش عملکرد و تصمیم گیری های خود پاسخگو باشند تا اگر زحماتی انجام شده مردم از آنها قدردانی کنند و یا در صورتی که قصوری و کوتاهی صورت گرفته از مردم عذرخواهی کنند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه از میان ۳۰۰ ماهواره تلویزیونی جهان، ۱۱۶ ماهواره در حال رصد و پوشش فضای ایران است، گفت: این امر نشان دهنده بیشترین توجه و سرمایه گذاری دشمن علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی افزود: تعداد ۲۶ کانال فارسی زبان وابسته به آمریکا، انگلیس و عربستان رایگان در حال تهیه برنامه هایی با اهداف از پیش طراحی شده هستند که خروجی آن ها در صندوق آرای ما مشخص می شود.

 

امام جمعه ایلام با اشاره به سخنرانی خاخام یهودی در رسانه ها علیه کشور و نظام جمهوری اسلامی، گفت: در حالی که دستاوردهای مختلف علمی، نظامی و تسلیحاتی کشور ارکان طاغوتی ابرقدرت های جهان را به لرزه درآورده، برخی افراد جامعه منفعلانه  افکار، ذهن، معنویت و روح خود را در اختیار دشمن قرار می دهند که ذهنشان را مهندسی کنند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر اینکه رسانه ها باید در فضای جامعه به گونه ای عمل کنند و تولید محتوا داشته باشند که امید آفرین باشند، تصریح کرد: دشمن با بمباران خبری قصد سیاه نمایی در برابر داشته ها و دستاوردهای ارزشمند ملت و نظام اسلامی همچون عزت، استقلال و امنیت کشور را دارد.

 

وی با اشاره به برخی اهداف شوم دشمنان و ضرورت بصیرت و دشمن شناسی، افزود: آنها می گویند، مردم ایران را مدام بترسانید و شکنجه روحی و روانی کنید، آن ها را با فیلم ها و مستنداتی از پیشرفت غرب تحقیر کنید، نگذارید احساس غرور و افتخار کنند، به ایرانی ها دروغ های بزرگ بگوئید، آنها باور می کنند، تنها راه شکست ایرانی ها ناامید کردن آنهاست.

 

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: دشمن اعتراف می کند، تنها گروهی که در برابر ما تعظیم نکرده و قصد نابودی ما را دارند، ایرانی ها هستند، بنابراین زمانی آرام خواهیم شد که با هم در تهران باشیم، ایران را چند تکه کنیم و انتقام بگیریم.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پایان خاطرنشان کرد: نگاه مردم به دشمن باید به عنوان دشمن باشد نه دوست، دشمن در حال مهندسی افکار عمومی جامعه کشور است.

کد خبر 1044261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha