اهدای ۶  هزار جلد قرآن کریم به مناسبت ماه رمضان در مناطق محروم ارومیه

حجت الاسلام داداش زاده گفت: ۶ هزار جلد قرآن کریم در مناطق محروم ارومیه به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان اهدا شده است.

«حجت الاسلام و المسلمین محمد داداش زاده»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد: در این ماه محور برنامه‌های بر پایه موضوعات مختلف مربوط به قرآن کریم خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: از جمله برنامه‌های ماه رمضان توزیع ۶ هزار جلد قرآن کریم در مناطق محروم و حاشیه‌‌نشین استان است تا از طریق به ترویج فرهنگ قرآئت قرآن در آن مناطق نیز کمک شود.

این مسئول ادامه داد: برگزارش جشنواره قرآنی درسه بخش کودکان و نوجوانان، جوان و خانواده نیز از دیگر برنامه‌های قرآنی ماه رمضان بوده که به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش قرائت و حفظ قرآن کریم در ایام ماه رمضان نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود، عنوان کرد: شیوع کرونا نباید باعث تعطیلی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شود بنابراین به موضوع آموزش در این ایام توجه ویژه‌ای می‌شود.

حجت‌الاسلام داداش‌زاده برگزاری مسابقات قرآنی و تجلیل از افراد برگزیده، ختم روزانه قرآن در بستر فضای مجازی و نصب پوسترها، بنرها و بیلبوردهایی با پیام‌های قرآنی را دیگر برنامه‌های ایام رمضان برشمرد.

کد خبر 1044329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha