هم افزایی دستگاه های فرهنگی و هنری موجب تقویت جبهه هنر انقلاب اسلامی می شود

قاسمی با اشاره به تجلیل از دستگاه های فرهنگی و هنری در هفته هنر انقلاب اسلامی، گفت: هم‌گرایی و هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی موجب تقویت فعالیت‌های فرهنگی‌هنری جبهه انقلاب اسلامی می شود.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیر حوزه هنری استان ایلام صبح امروز(۲۱ فروردین) در دیدار با رئیس سازمان بسیج هنرمندان این استان در راستای گرامی‌داشت هفته هنر انقلاب اسلامی و تجلیل از دستگاه‌های همکار با حوزه هنری، اظهار کرد: هفته هنر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب در راستای تجلیل و قدردانی از فعالان  حوره هنر انقلاب اسلامی است.

 

«محمدعلی قاسمی» با بیان اینکه امید است که سال ۱۴۰۰ سالی پر از خیر و برکت برای اهالی فرهنگ و هنر استان باشد، یادآور شد: در طلیعه ماه مبارک رمضان امید است که با بهره گیری از فیوضات ماه پرفیض شعبان، دل و جان را برای حضور در ضیافت الهی آماده کرده و در این ماه مبارک از خوان گسترده الهی بهره مند شویم.

 

وی با اشاره به ویژه برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در این استان، یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده مقرر شده بود که فردا یکشنبه مراسم تجلیل از هنرمندان حوزه انقلاب اسلامی، دستگاه های همکاری با حوزه هنری و معرفی هنرمند برتر سال در محل استانداری ایلام با حضور استاندار ایلام برگزار شود.

 

مدیر حوزه هنری استان ایلام گفت: با توجه به شرایط کرونا در استان به نوعی عملاً برگزاری چنین جلسه‌ای به‌صورت حضوری مقدور نمی‌باشد و این نشست با صورت وبینار و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد و چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان معرفی و از هنرمندان فعال این حوزه و دستگاه های همکار نیز تجلیل خواهد شد.

 

قاسمی ابراز کرد: بر این اساس و در راستای تجلیل از فعالیت و تعامل دستگاه های همکار با حوزه هنری در طول سال گذشته، بنا بر وظیفه ای که داشتیم در محل کار دستگاه‌های همکار حضور پیدا کرده و از تعامل و همکاری این عزیزان در بخش فرهنگ و هنر در طول یک‌سال گذشته تقدیر به عمل آمد.

 

وی گفت: امسال هم همانند سال‌های گذشته در حد توان در راستای فعالیت‌های فرهنگی و هنری، این هم‌گرایی و هم‌افزایی به منظور تقویت  فعالیت‌های فرهنگی‌هنری جبهه انقلاب اسلامی همگام و همراه با دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی را خواهیم داشت و از خداوند متعال می خواهیم که این همدلی، هم‌گرایی و هم‌بستگی ادامه داشته باشد.

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام نیز در این دیدار با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حوزه هنری استان و بسیج هنرمندان در طول یک سال گذشته برنامه ها و فعالیت های مشترک از جمله برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه ها چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی را برگزار کرده اند و این تعامل و همکاری در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت.

 

« علی میرزایی» با بیان اینکه تعامل و همکاری دستگاه های فرهنگی و هنری نقش مهمی در راستای تقویت هنر انقلاب اسلامی و مشارکت هنرمندان در فعالیت ها و برنامه های هنری خواهد داشت، ابراز کرد: این تعامل و همکاری به طور قطع اثرات ارزشمندی در حوزه توجه هنرمندان به هنر فاخر و انقلابی به ارمغان خواهد آورد.

 

وی در پایان با تقدیر از تعامل و همکاری حوزه هنری استان در اجرای فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و هنری، خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز این تعامل و همکاری با قوت بیشتری دنبال خواهد شد و یکی از مهم ترین برنامه های بسیج هنرمندان تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است که در این راستا همکاری های این دو نهاد تقویت خواهد شد.

 

گفتنی است در پایان این مراسم، مدیر حوزه هنری استان ایلام با اهدای لوح تقدیر از تلاش ها و تعاملات « علی میرزایی» رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان در زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری تجلیل کرد، همچنین در این مراسم از «آرش قاسمی» مسئول امور مالی بسیج هنرمندان و «عظیم پیرانی» خبرنگار خبرگزاری شبستان در حوزه اطلاع رسانی تجلیل شد.

کد خبر 1044346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha