گروه جهادی قرارگاه شهداء گمنام یک دستگاه خانه در روستای حسن خانلو شهرستان نظرآباد بنا نهاد

خسروجردی با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی گفت: گروه جهادی قرارگاه شهداء گمنام یک دستگاه خانه در روستای حسن خانلو شهرستان نظرآباد بنا نهاد.

« علیرضا خسروجردی» با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی و ایجاد برنامه های ویژه با محوریت مسجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: گروه جهادی قرارگاه شهداء گمنام یک دستگاه خانه در روستای حسن خانلو شهرستان نظرآباد بنا نهاد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج افزود: محرومیت زدایی یکی از گام های موثر فعالیتی با اهتمام کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج است که با توجه به این امر مهم فعالیت های مستمری صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به اهمیت تحقق طرح رزمایش مواسات و همدلی بیان کرد: در شرایط شیوع بیماری کرونا بسیاری از گروه های مختلف مجبور به تعطیلی شدند و همین امر از لحاظ اقتصادی آنان را با سختی ها و گرفتاری های متعدد مالی مواجه کرد. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج خاطرنشان کرد: طی سال های گذشته قرارگاه جهادی شهداء گمنام مسجد جامع رجایی شهر در استان البرز، سیستان و بلوچستان و در جریان سیل استان گلستان فعالیت های متعددی داشته است که قابل تقدیر است. 

 

 

کد خبر 1044418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha