باید اخوت ایمانی تقویت شود

باید تقویت اخوت ایمانی داشته باشیم تا بتوانیم در اتحادیه انجمن های اسلامی فعالیت ها را پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدجواد حاج علی اکبری» نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در جلسه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان جلسه آیه سال گفت: آیه سال 1399 که آیه 60 سوره مبارک انفال بود، برای 1400 نیز تمدید می شود.

 

وی افزود: خصوصیت ما این است که مبانی صبر مومنانه و حضور مجاهدانه در ذهنیت جامعه مخاطب که اعضای  اتحادیه انجمن های اسلامی هستند، تثبت و در محیط عمومی ترویج کنیم.

 

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شرایطی که در آن قرار گرفته ایم و تحرک هایی که دشمن در حوزه اخلاقی، فکری و تربیتی داشته است، محاسبه می کنیم خیلی کار داریم.

 

وی بیان کرد: باید کار جدی داشته باشیم، اگر بتوانیم قوت حرکت درونی، اخوتی و چسبندگی مومنانه را تقویت کنیم کامیاب می شویم. ازظرفیت اخوت ایمانی استفاده کنیم. در تشکل امین مومن باید توانمندی ها ضرب شود تا به آن قوت برسیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: تقویت اخوت ایمانی باید داشته باشیم تا بتوانیم در اتحادیه انجمن های اسلامی فعالیت ها را پیش ببریم.

 

وی با اشاره به معرفی سوره سال گفت: پیشنهاد من برای امسال در ماه مبارک رمضان سوره واقعه است. سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و تحریم ها زیست بوم جدیدی برای مردم به وجود آورد که سال خاصی بوده است.

 

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: باید ببینیم از دل تهدید ها چقدر توانسته ایم فرصت تبدیل کنیم،  جریان تربیتی ما از تمرکز به عدم تمرکز، از مدرسه به خانه می رود، از آموزش و پرورش مکان و زمان بند به آموزش و پرورش بی زمان و مکان می رود یعنی چی؟ باید تحلیل هایی  مطرح شود.

 

وی تاکید کرد:به ترویج مهدویی و یاد امام عصر(ع)  را امسال بیش از هر سال دیگر بیشتر پرداخته شود. سرود، فعالیت های دانش آموزی، هیئت انصار المهدی را پیرامون زیارت آل یاسین بگذاریم.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: سال 1400 انتخاب ریاست جمهوری را پیش رو داریم، مسئله اصلی ما مشارکت حداکثری است.

کد خبر 1044470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha