برنامه تفسیر قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) آغاز شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) شهر هشتجین گفت: برنامه تفسیر قرآن کریم ویژه بانوان همزمان با ماه مبارک رمضان برای اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) در مسجد آدینه آغاز شد.

«شورانگیز نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان اردبیل گفت: برنامه تفسیر قرآن کریم ویژه بانوان همزمان با ماه مبارک رمضان برای اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) در مسجد آدینه آغاز شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) شهر هشتجین تصریح کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه جزءخوانی قرآن کریم نیز در مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: برگزاری برنامه های قرآنی در ماه مبارک رمضان از اولویت فعالیت های این کانون خواهد بود که با استقبال خوب خواهران مواجه می شود.

 

نوروزی اعلام داشت: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و بندگی است و در این شرایط بیماری باید با حضور در سفره الهی طلب رفع این بیماری و بازگشت سلامتی را طلب کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) افزود: البته برنامه های آموزشی و فرهنگی این کانون به دلیل شیوع بیماری کرونا از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پیگیری می شود.

 

نوروزی بیان کرد: برپایی ویژه برنامه های دعا و اشتغاثه به درگاه خداوند متعال برای نابودی و ریشه کن شدن بیمار کرونا از دیگر فعالیت های این کانون در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

 

کد خبر 1044534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha