رئیس اوقاف و امور خیریه پلدختر معرفی شد

عبدالهی سکان دار اوقاف و امور خیریه شهرستان پلدختر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان امروز(21 فروردین) در آیین تکریم و معارفه رئیس سابق و جدید اوقاف و امور خیریه شهرستان پلدختر، اظهار داشت: وقف، سنت حسنه ای است که باید احیاء شود.

 

حجت الاسلام « سید محمد طباطبایی» افزود: با توجه به نقش مهم وقف در برقراری عدالت اجتماعی، پر کردن خل‍اها و برطرف کردن نیازهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در جامعه اسلامی، باید در راستای احیای این سنت حسنه تلاش مستمر شود.

 

وی ادامه داد: آنچه بیش از همه این سنت را می‌تواند در میان قشرهای مختلف مردم نهادینه‌ سازد اصل آموزش و آشناسازی عمومی با وقف‌های جدید است که باید به صورت مستمر و ساده اجرایی شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان در ادامه با بیان اینکه احداث، مرمت و بازسازی مساجد یکی از اولویت های  مهم است،  اظهارداشت: مسجد سازی از جمله کارهای خیر و خداپسند است که از سوی افرادی خیر، مومن و متعهد انجام می شود و در این خصوص در قرآن توصیه های فراوانی شده است.

 

گفتنی است، آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید اوقاف پلدختر با حضور مدیر کل اوقاف لرستان ، امام جمعه پلدختر و فرماندار این شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

 

در این مراسم از زحمات مدیر سابق اوقاف پلدخترتقدیر و عبدالهی به عنوان رئیس اوقاف و امور خیریه این شهرستان منصوب شد.

کد خبر 1044582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha