تعطیلی ۳ واحد نانوایی و ۵ مرکز عرضه قلیان در جیرفت

فرزانه برخوری گفت: طی این بازدیدها در ۲ روز گذشته از ۳۴ واحد نانوایی بازدید شد که ۳ واحد از آنها به دلیل عدم رعایت شرایط بهداشتی پلمب شدند و همچنین تعداد ۵ مرکز عرضه قلیان نیز تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «فرزانه برخوری» گفت: با توجه به روند افزایشی مبتلایان به بیماری کوید ۱۹ در شهرستان جیرفت به منظور کنترل این ویروس بازرسان بهداشت محیط با جدیت مرکز بهداشت در حال اجرای برنامه نظارتی هستند.


رئیس مرکز بهداشت جیرفت افزود: در همین راستا بهداشت نانوایی ها مخصوصا رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین مراکز عرضه قلیان در دستور کار بازرسان قرار دارد.


وی یادآور شد: طی این بازدیدها در ۲ روز گذشته از ۳۴ واحد نانوایی بازدید شد که ۳ واحد از آنها به دلیل عدم رعایت شرایط بهداشتی پلمب شدند و همچنین تعداد ۵ مرکز عرضه قلیان نیز تعطیل شد.


برخوری خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع طرح نظارت از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی با جدیت در قالب تیمهای مشترک ادامه دارد.


رئیس مرکز بهداشت جیرفت در خاتمه عنوان کرد: با توجه به حفظ سلامت نان تولیدی از  پخت اول نانوایی ها توسط رئیس اداره غله و نیز مسئول بهداشت محیط این مراکز بازدید می شوند.

کد خبر 1044585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha