۲ طرح اقامتی  در دزفول به بهره برداری رسید

با حضور مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان و جمعی از مسئولان دزفول از ۲ طرح اقامتی ( هتل و هتل آپارتمان) در دزفول بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «مهدی چناری» شب گذشته در آیین افتتاح دو هتل و هتل آپارتمان که با حضور مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد اظهار کرد: تعداد رسمی تخت های موجود در هتل های شهرستان ۱۴۲ تخت بود که امروز با افتتاح ۲ پروژه، ۱۹۲ تخت به ظرفیت تخت های شهرستان اضافه شد.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول با بیان اینکه هتل آپارتمان آسمان جنوب با مساحت سه هزار و ۳۲۰ مترمربع و با برخورداری از ۲۷ سوئیت و ۱۵۰ تخت و پارکینگ به بهره برداری رسید افزود: میزان سرمایه گذاری این هتل آپارتمان ۴۸۰ میلیارد ریال بوده و این طرح برای ۲۲ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است.

 

وی فاز دوم هتل آوان را دومین طرح اقامتی افتتاح شده امروز برشمرد و اضافه کرد: این هتل با ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع مساحت، در فاز اول شامل ۲۳ سوئیت و در فاز دوم شامل ۱۳ سوئیت با ظرفیت ۴۲ تخت و رستوران است که با صرف اعتبار ۸۰ میلیارد ریال برای ۲۶ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است.

 

چناری از صدور ۳۰ مجوز خانه مسافر در دزفول خبر داد و عنوان کرد: ظرفیت تخت این خانه های مسافر، ۱۵۰ تخت است، ضمن اینکه هفت واحد دیگر نیز در مرحله صدور مجوز قرار دارند که ظرفیت آنها ۳۵ تخت است.

 

وی با اشاره به اینکه در ادامه پروژه های گردشگری به زودی ۲ اقامتگاه سنتی در بافت تاریخی شهرستان افتتاح می شود یاد آور شد: در روستاهای هدف گردشگری پامنار و پا قلعه (اسلام آباد) نیز ۲ اقامتگاه بوم گردی در دست اقدام است که امیدوار هستیم به زودی به بهره برداری برسند.

 

کد خبر 1044654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha