جذب ۴۵۰۰ حامی جدید برای ایتام خراسان شمالی هدفگذاری شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: جذب چهار هزار و ۵۰۰ حامی جدید در ماه مبارک رمضان در استان هدفگذاری شده است.

«مجید الهی راد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: سهم شهرستان‌ها در این زمینه تعیین ‌شده و طبق پیش‌بینی ها نسبت به جذب حامی از دستگاه‌های اجرایی اقدام می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با اشاره به پویش «ایران مهربان» افزود: این پویش باهدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین اجرا می شود.

 

وی گفت: این طرح از آبان ماه سال گذشته باهدف افزایش سرانه ایتام به 700 هزار تومان و همچنین افزایش تعداد حامیان فعال آغاز شده است.

 

الهی راد افزود: اجرای پویش ایران مهربان در دو گام در حال اجراست که در مرحله اول این طرح جذب 12 هزار نفر حامی از کارمندان استان پیش‌بینی شد که با مشارکت خوب دستگاه‌ها بخش قابل‌توجهی از این طرح محقق شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: برنامه گام دوم پویش ایران مهربان در ماه مبارک رمضان با حضور سپاه و بسیج اجرا می شود.

 

وی افزود: جذب 12 هزار حامی نیز توسط نواحی بسیج تا قبل از شب‌های قدر پیش‌بینی‌شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: نیکوکاران برای حمایت از فرزندان ایتام، می‌توانند به آدرس الکترونیکی به نشانی ekram.emdad.ir مراجعه و با تعیین فرزندان معنوی کمک‌های خود را به‌حساب ایتام واریز کنند.

 

 

 

 

کد خبر 1044694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha