برگزاری مسابقه قرآنی «اقرأ» همزمان با ماه مبارک رمضان در فومن

نیک‌انجام از برگزاری مسابقه قرآنی «اقرأ» همزمان با ماه مبارک رمضان در فومن خبر داد.

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، امسال امکان برگزاری جلسات حضوری قرآن کریم در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن نیست.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه در این راستا به همت انجمن قرآن و عترت این اداره، مسابقه قرآنی «اقرأ» به صورت مجازی در این شهرستان برگزار می‌شود افزود: قاریان و علاقه‌مندان به رشته قرائت می‌توانند فیلم کوتاه یک دقیقه‌ای از تلاوت خود را به دبیرخانه انجمن قران و عترت(ع) به نشانی ایمیلfuman@farhang.gov.ir  ارسال کنند.

 

وی با بیان اینکه قرآن برای ابعاد فردی و اجتماعی حرفی برای گفتن دارد گفت: هدف ما از برگزاری مسابقات قرآن این است که گزاره‌های کلام الهی پناهگاه زندگی ما قرار گیرد.

 

نیک‌انجام تصریح کرد: کتابت آیات قرآن کریم توسط خوشنویسان و انعکاس آن در فضای مجازی و برپایی نمایشگاه مجازی جلوه‌های قرآنی از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن بیان کرد: چهارمین همایش ادبی «العبد» در راستای بزرگداشت آیت‌الله العظمی بهجت فومنی(ره) به صورت مجازی در شهرستان فومن برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فومن از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان در شهرستان است.

 

 

کد خبر 1044713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha