حدود ۲ تن گوشت قربانی در بین نیازمندان توزیع شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: حدود ۲ تن گوشت قربانی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان به همت فعالان کانون های مساجد استان اردبیل در بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل گفت: حدود 2 تن گوشت قربانی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان به همت فعالان کانون های مساجد استان اردبیل در بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه با مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) استان قم، برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و مشارکت کانون های مساجد صورت می گیرد و تاکنون طی 5 مرحله در سال گذشته گوشت قربانی در بین خانواده های بی بضاعت استان اردبیل توزیع شده بود.

 

این مقام مسئول افزود: این حرکت نیکوکارانه با مشارکت اعضای کانون های مساجد صورت می گیرد و از تلاش های دست اندرکاران برای حمایت از خانواده نیازمند سپاسگزارم.

 

 

سقاء اظهار داشت: این گوشت قربانی در بسته بندی های یک و نیم کیلوگرمی قرار دارد که در مناطق حاشیه شهر و شهرستان ها توزیع خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: از همه نیکوکاران دعوت می شود تا با مشارکت در این پویش ملی برای حمایت از خانواده های نیازمند مشارکت کنند تا بتوانیم نسبت به حمایت از آنها بیشتر و بهتر اقدام کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: فعالان کانون های مساجد در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی تاکنون با مشارکت خیرین در محلات بسته های معیشتی، غذای گرم و بهداشتی را در بین نیازمندان محله توزیع می کنند تا زمینه کاهش آلام این عزیزان فراهم شود.

 

سقاء بیان کرد: در روزهای سخت بیماری کرونا قرار گرفته ایم و این جهاد همدلی همچنان از سوی سربازان فرهنگی مساجد ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 1044782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha