۴۰ اکیپ نظارتی برای محدودیت های کرونایی تشکیل شد

امامی یگانه گفت: محدودیت تردد و اصناف که از سوی ستاد مقابله با کرونا برای سطح شهر اردبیل معین شده با ۴۰ اکیپ نظارتی پایش می شود.

«مسعود امامی یگانه» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: محدودیت تردد و اصناف که از سوی ستاد مقابله با کرونا برای سطح شهر اردبیل معین شده با 40 اکیپ نظارتی پایش می شود.

 

فرماندار اردبیل تصریح کرد: این محدودیت های سخت گیرانه در پی تشدید شیوع بیماری کرونا در سطح شهر اردبیل است که از روزهای گذشته به رنگ قرمز کرونایی در آمده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: طبق این تصمیم فقط گروه های یک مشخص شده برای تامین مایحتاج عمومی مردم می توانند در زمان وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا فعال باشند.

 

امامی یگانه اظهار داشت: هم اکنون فعالیت بیش از 80 درصد اصناف و مراکز تجاری در شهر اردبیل تعطیل است و طبق هماهنگی های صورت گرفته بازار سنتی و سرپوشیده شهر اردبیل برای جلوگیر از شیوع بیماری کرونا تعطیل هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: از همکاری عموم مردم، اصناف و بازاریان در این زمینه سپاسگزارم و امیدواریم با همکاری و همدلی مردم بتوانیم موج جدید شیوع بیماری کرونا در استان را کنترل کنیم.

 

فرماندار اردبیل افزود: ورود و خروج خودروهای نیز در مبادی ورودی شهر اردبیل کنترل می شود و از ورود پلاک های غیربومی به شهر به جد خودداری خواهد شد.

 

امامی یگانه اضافه کرد: نیازمند همکاری عمومی و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سطح شهر اردبیل هستیم تا شاهد کاهش شیوع بیماری کرونا و مطلوب تر شدن وضعیت باشیم.

کد خبر 1044811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha