قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۴۹۱ نفر رسید

یزدان پناه از افزایش شمار جان باختگان کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۴۹۱ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان‌ پناه» امروز ( ۲۲ فروردین ماه) گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ هم استانی بر اثر ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: پنج نفر از فوت شدگان کرونایی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهرستان گچساران، یک نفر مربوط به دهدشت و یک نفر مربوط به بویراحمد بوده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: همه اکنون ۴۶۷ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد، ۱۱۳ نفر کرونای قطعی است همچنین ۲۲ نفر در بخش «آی سی یو»به سر می برند.

 

یزدان‌پناه تصریح کرد: تخت‌های بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه پُر شدن هستند، بنابراین از مردم استان می خواهیم که پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و به طور کامل رعایت و اجرا کنند تا از این شرایط عبور کنیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: بیمارستان شهر باشت با امکانات، تجهیزات، نیرو و دارو راه اندازی شده و صبح امروز چهار بیمار پذیرش کرده، ضمن اینکه این بیمارستان یکی از مجهزترین بیمارستان‌های استان است.

 

وی عنوان کرد: این بیمارستان برای پذیرش بیماران کرونایی دهدشت، چرام و لنده ظرفیت دارد اما باید قبل اعزام بیماران، با ستاد اعزام استان هماهنگی شود.

 

یزدان‌پناه با اشاره به افزایش مبتلایان و بستری‌های کرونایی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، تاکید کرد: روزانه ۵۰۰ تا ۸۰۰ بیمار کرونایی مثبت طی فروردین ماه داشته ایم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی دو هفته پیش رو تعداد مرگ و میرهای کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش می یابد و روند افزایشی مرگ و میر کرونایی استان از امروز آغاز شده است.

کد خبر 1044897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha