خدمت صادقانه در نهاد مقدس بنیاد شهید بهترین فرصت به منظور جمع کردن توشه آخرت است

حجت الاسلام عسگری، گفت: خدمت صادقانه در نهاد مقدس بنیاد شهید را بهترین فرصت به منظور جمع کردن توشه آخرت است و باید تلاش کنیم که با استعانت از خدای متعال و جلب رضایت شهدای والامقام در روز قیامت سربلند و روسفید باشیم.

حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کرمانشاه گفت: بر اساس گفته ها و سفارش های بزرگان دین و اولیای الهی ما باید از فرصت های پیش رو در جهت خدمتگزاری به جامعه، به ویژه ایثارگران استفاده کرده و این فرصت ها را همچون ابرهایی بدانیم که بزودی از دسترس انسان ها خارج خواهند شد.

 

وی خاطر نشان کرد: ما باید تلاش کنیم با ایجاد فضای معنوی و صمیمی همه ظرفیت های بنیاد را به منظور خدمتگزاری به ایثارگران به کار گیریم و خوشا به حال کسانی که بتوانند در این فضایی نورانی و معنوی گرهی از مشکلات بهترین بندگان خدا بر روز زمین باز کنند.

 

مدیر کل بنیاد  شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه افزود: به یقین ما نمی توانیم همه خواسته های ایثارگران را اجابت کنیم اما می توانیم با تکریم، شرح صدر، اخلاق محوری و ایجاد فضای همدلی و مهربانی در خدمت آنها باشیم و هر آنچه را که در توان داریم در رفع مسائل و مشکلات آنان به کار گیریم.

 

حجت الاسلام عسگری بابیان اینکه  ایثارگران و جانبازان الگوهای ایثار و فداکاری در جامعه هستند ، تصریح کرد: خادمین شهدا خدمت خود در دستگاه عصمت و طهارت را به مانند حضور رزمندگان اسلام در صحنه های دفاع وقدس تلقی کرده و این خدمت را جهاد فی سبیل الله  می دانند.

 

وی در پایان اظهار کرد: ما بر این اعتقاد هستیم که خدمت ایثارگران موجبات کسب ذخیره ارزشمند و ره توشه گران بها را برای خادمین شهدا در قیامت فراهم کرده و این ذخیره مرضی درگاه خدای منان خواهد بود و خدمت کردن به جامعه ایثارگری بسیار پرارزش است و ما به‌عنوان خادم خانواده‌های شاهد و ایثارگر همه‌ تلاش خود را می‌کنیم ضمن خدمت خالصانه و صادقانه، برطرف‌کننده مشکلات این قشر معظم جامعه باشیم.

کد خبر 1045000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha