اجرای طرح «اطعام مهدوی» طی ماه رمضان در خراسان جنوبی

سلم ‌آ‌بادی از اجرای طرح اطعام مهدوی همزمان با ماه مبارک رمضان در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این طرح با هدف طبخ غذای گرم و توزیع بین نیازمندان با همکاری مراکز نیکوکاری سطح استان اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «رضا سلم‌آبادی» امروز (۲۳ فروردین) در دیدار با اعضای هیات عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه‌یاران خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز رسانه‌ها سوپاپ اطمینانی هستند که برخی از مسائل را به موقع به مردم و مسئولان تذکر می دهند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه تذکرات به موقع رسانه‌ها گاهی از بسیاری از مشکلات جلوگیری می‌کند، بر لزوم هم‌افزایی هرچه بیشتر و بهتر ادارات و نهادهای دولتی با رسانه‌ها با هدف گره گشایی از کار مردم و راه اندازی کار آنها تاکید کرد.

 

وی در ادامه از اجرای طرح «اطعام مهدوی» همزمان با ماه مبارک رمضان در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این طرح با هدف طبخ غذای گرم و توزیع بین نیازمندان با همکاری مراکز نیکوکاری در سطح استان اجرایی می شود.

 

سلم آبادی جلب اعتماد خیرین و اجرای نیات ‌آنها را دو رسالت مهم پیش روی کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اعلام  کرد و افزود: در این راستا قدردان هر فرد و نهادی هستیم که قدمی برای کم شدن آلام و دردهای مددجویان این نهاد قدمی بردارد.

 

همچنین «احمد رفیعی» معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی نیز از تحقق ۱۹۰ درصدی برنامه‌های این حوزه خبر داد و افزود: رشد منابع این حوزه از سوی خیرین نیز نسبت به سال گذشته از رشد ۹۵ درصدی برخوردار است که یکی از مهمترین عوامل آن، تلاش مرکز نیکوکاری رسانه یاران برای اعتمادسازی و انجام برنامه‌های تبلیغی بوده است.

 

گفتنی است، در این جلسه اعضای مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران به ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد پرداخته و برنامه های در دستور کار خود در سال جدید را تشریح کردند.

 

 

کد خبر 1045012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha