کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوان پرتوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است

مهدیان کانون های فرهنگی هنری مساجد را ازوان پرتوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست وگفت: کانون های مساجد جز پیشگامان فعالیت های مردم نهاد هستند.

  به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛«رضا مهدیان» در نشست اعضای قرارگاه فرهنگی مساجد شهرستان شاهرود از کانون های فرهنگی هنری مساجد بعنوان بازوان توانمند در اجرای بسیاری از برنامه های فرهنگی هنری بویژه فرهنگ دینی نام بردوافزود: با حمایت از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد میتوان قدم های بسیار مهمی را در راستای مقابله با مشکلات و معضلات فرهنگی اجتماعی جامعه برداشت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: دغدغه ای که امروز وجود دارد، ارتباط نسل انقلابی گذشته با نسل امروز است که تربیت نسل جدید انقلابی، باید در خاستگاه انقلاب که همان مساجد هست، انجام پذیرد.

 

وی تصریح کرد: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان شاهرود، سربازان فرهنگی در عرصه حضور در مساجد هستند و به عنوان مجموعه ای واحد در کنار هم برای خدمات رسانی به مردم گام بر می دارند.

 

مهدیان گفت: با توجه به شرایط شیوع مجدد بیماری کرونا در کشور و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر اجرای برنامه‌ها در فضای مجازی توجه بیشتری شود.

 

وی افزود: کرونا به عنوان یک تهدید جدی جامعه، این روز‌ها همه زندگی‌ها را تحت تاثیر قرار داده است؛ اما هنرمندان درکنار دیگر هم وطنان در هر شرایطی کنار مردم خواهند بود.

 

نشست اعضای قرارگاه فرهنگی مساجد شهرستان شاهرود با حضور امام جمعه موقت شاهرود، فرمانده و مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر اعضای آن برگزار شد.

کد خبر 1045084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha