طرح قربانی نذر سلامت مرحله دوم ماه شعبان در خوزستان اجرا شد

حجت‌الاسلام همت‌پور از اجرای مرحله دوم طرح قربانی نذر سلامت در ماه شعبان خبر داد و گفت: در این طرح یک هزار و ۲۹۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان خوزستانی توزیع شد.

«حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از اجرای مرحله دوم طرح قربانی نذر سلامت در ماه شعبان خبر داد اظهار کرد: در این طرح یک هزار و ۲۹۰ بسته گوشت گوسفندی قربانی در قالب بسته‌های یک و نیم کیلوگرمی میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در مناطق محروم توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: این بسته گوشت‌ها اهدایی از سوی موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا است که با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در بین نیازمندان با اولویت مناطق حاشیه‌ای و روستایی و کمتر برخوردار توزیع شده است.

 

وی اضافه کرد: از برکات این طرح تشکیل گروه‌های خودجوش مردمی مسجدی برای تهیه بسته‌های معیشتی در کنار بسته‌های گوشت و رساندن آن به دست نیازمندان است ‌که طی چندین مرحله در ماه‌های قمری صورت می‌گیرد.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور با اشاره به اینکه در مرحله اول این طرح که اول ماه شعبان انجام شد نیز یک هزار و 200 بسته گوشت قربانی توزیع شد تصریح کرد: سال گذشته نیز کانون‌های مساجد در مجموع بالغ بر چهار هزار و 200 بسته گوشت قربانی طی چند مرحله میان نیازمندان توزیع کردند.

 

وی از متولیان امر در موسسه حضرت خدیجه و برنامه تلویزیونی سمت خدا که به صورت ویژه در ایام همه‌گیری کرونا و سیل خوزستان به کمک مردم ولایتمدار خوزستان شتافته و پیشگام شده‌اند تشکر و سپاسگزاری کرد.

 

کد خبر 1045085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha