تغییر در سبک زندگی و پرهیز از عادی انگاری لازمه شرایط شیوع بیماری کرونا است

مقدم با اشاره به اهمیت توجه به الزامات سبک زندگی در شرایط شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز کرونایی گفت: تغییر در سبک زندگی و پرهیز از عادی انگاری لازمه شرایط شیوع بیماری کرونا است.

« ناصر مقدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص وضعیت کرونا و اهمیت پیشگیری از این بیماری ویروسی گفت: مقابله با بیماری کرونا یکی از ضرورت های قابل توجه برای همگان است. 

 

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ناشی از بیماری کرونا در البرز افزود: تغییر در سبک زندگی و پرهیز از عادی انگاری لازمه شرایط شیوع بیماری کرونا است.

 

وی با اشاره به اهمیت تغییر سبک زندگی بیان کرد: همراهی و همکاری شهروندان به منظور مقابله با بیماری کرونا اهمیت اساسی دارد و مانع بسیار مطلوبی برای قطع شدن زنجیره بیماری کرونا است.

 

وی اظهار کرد: بسیاری از مردم با تصور اینکه شرایط کنونی بیماری از حساسیت و توجه جدی برخوردار نیست، سلامت خود و اعضاء خانواده را به خطر می اندازند به همین منظور ضروری است توجه لازم نسبت به اهمیت این بیماری در قالب رسانه مطرح شود.

 

ظرفیت بیمارستان ها و مراکز درمانی تکمیل است

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بیان کرد: بیش از یک سال است که کادر درمان و پزشکی به صورت شبانه روز با بیماری کرونا درگیر هستند و در این راه نیز شهداء مدافع سلامت جان عزیز خود را اهداء کرده اند. 

 

مقدم بیان کرد: ضروری است مردم با هوشیاری و تعهد نسبت به مقابله با بیماری کرونا، چارچوب های معین شده را رعایت کنند چرا که ظرفیت بیمارستان ها و مراکز درمانی استان البرز تکمیل است.

 

وضعیت کرونا در البرز همچنان قرمز و هشدار است

 

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ناشی از بیماری کرونا در البرز بیان کرد: در حال حاضر ۵ شهرستان استان البرز در وضعیت قرمز و ۲ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند که این مهم ضرورت تغییر سبک زندگی و پرهیز از عادی انگاری را بیش از پیش می کند. 

 

 

کد خبر 1045096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha