جزئیات برگزاری کلاس های مدارس گلستان در شرایط کرونایی

گوهری راد گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا در گلستان انتظار داریم مدیران و معاونان مدارس از آموزش دانش آموزان در فضای مجازی پشتیبانی کنند.

«احسان گوهری راد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: آموزش و پرورش نیز مثل سایر دستگاه ها براساس نظرات و مصوبات ستاد ملی کرونا و ستاد کرونای استانی اقدام می کند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان  ادامه داد: با توجه به شرایط قرمز کرونا در سطح استان گلستان در شهرهای زرد و آبی کلاس های اول و دوم ابتدایی و هنرستان های فنی به صورت حضوری برگزار می شود و مابقی کلاس ها به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد برگزار می شود.

 

گوهری راد یادآور شد: در شهرهای با وضعیت زرد و آبی همچنین دوسوم کارکنان و فرهنگیان بر سرکار حاضر هستند و به دانش آموزان ارائه خدمات می دهند.

 

وی افزود: در شهرهایی با وضعیت نارنجی تمامی کلاس های درس به صورت غیر حضوری برگزار می شود و باید 50 درصد نیروها بر سر کار حاضر شوند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان  متذکر شد: درشهرهای با وضعیت قرمز تمامی کلاس ها به صورت غیرحضوری است و در مدارس تنها نیروهای حفاظتی و تاسیساتی بر سر کار حضور پیدا می کنند و مدیر و معاون به صورت غیرحضوری برسر کار حاضر می شوند.

 

گوهری راد خاطرنشان کرد: از مدیران و معاونان مدارس که در وضعیت قرمز قرار دارند درخواست داریم که بر روند آموزش به صورت غیر حضوری نظارت داشته باشند و پشتیبانی لازم از آموزش در شبکه شاد اتفاق بیفتد.

 

 

کد خبر 1045128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha