مشارکت مردم در انتخابات نشانه اقتدار ایران اسلامی است

حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت گسترده مردم در انتخابات گفت: حضور اقشار مختلف در شعبه های اخذ رای دشمنان انقلاب را نه تنها مایوس بلکه نشانه اقتدار و سربلندی ایران است.

حجت الاسلام رضا سعادت فر در نشستی  با حضور تعدادی از جوانان بسیجی در گفت و گو با خبرنگار شبستان در یزد افزود: در حال حاضر جامعه بیش از هر زمانی نیازمند ‌پیوستگی اجتماعی و همدلی است،  در شرایطی که دشمنان انقلاب و نظام از هر طریقی به دنبال اهداف شیطانی خود هستند، راهی جز حفظ وحدت و پاسخ دندان شکن مردم در پای صندوق های رای به توطئه‌های دشمنان وجود ندارد.

امام جمعه بافق با اشاره به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر، روستا و تیره های عشایری  یادآور شد : مردم بار دیگر با حضور پرشور خویش در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی به دهان استکبارجهانی و ایادی داخلی آن‌ها می‌زنند.

 وی اضافه کرد: مسلما مردم بیدار ایران اسلامی  در این دوره با انتخاب فردی مومن، شایسته و دارای صلاحیت برای مسوولیت خطیر ریاست جمهوری، و انتخاب افراد کارآمد، با تجربه  وپایبند به نظام و انقلاب و معتقد به ولایت فقیه برای شوراها زمینه را برای پیشبرد هرچه بیشتر اهداف نظام جمهوری اسلامی و نیل به قله‌های سعادت و پیشرفت، هموار می سازند.

به گفته وی جوان‌گرایی در این حماسه مهم ملی از نظر سنی بسیار مهم است ، اما در حقیقت  روحیه جوانی و نشاط  ،نگاه و انگیزه مضاعف است که موجب حرکت بر مبنای ارزش‌های انقلاب ، مبارزه با فساد و استکبارستیزی می‌شود.

سعادت فر در ادامه به مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های آمریکا و برخی دولت های همسو با آن کشور علیه نظام و مردم ایران اشاره کرد و گفت: تنها راه حل برون رفت از این وضعیت، شکل‌دهی دولت جوان، کارآمد و دشمن ستیز است.

وی اضافه کرد: این روحیه و انگیزه خدمت در جوانان انقلابی ایران موج می زند و چنانچه به آن‌ها اعتماد شود همچون اوایل انقلاب به ویژه عصر دفاع مقدس مردم با موفقیت از گردنه‌های سخت و ناهموار عبور می‌کنند و کشور را به جایگاه مطلوب خود می‌رسانند.

به گفته وی، دولت و نظام جمهوری اسلامی در این چهاردهه در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، صنعتی، پزشکی و از این قبیل امور ،پیشرفت‌های چشمگیری داشت ،اما دشمن در چند سال اخیر با وجود اعمال تحریم‌ های ظالمانه نتوانست مانع پیشرفت مطلوب کشور شود.

سعادت فر به مانع‌تراشی و سنگ اندازی دشمنان به ویژه آمریکا در راه رسیدن نظام اسلامی به اهداف و آرمان‌های خویش اشاره کرد و گفت:: دشمن هرگز به هدف نهایی خود که تضعیف نظام جمهوری اسلامی است؛ نخواهد رسید زیرا طبق وعده خداوند، دشمنان دین نهایتا نابود و پیروزی از آن حزب‌ الله است.

جوان باوری و توجه به جوانان در پست‌های مدیریتی استان یزد و شهرستان، حل مشکلات مسکن و ایجاد اشتغال برای جوانان و فراهم سازی زمینه ازدواج آسان، از جمله مواردی بود که در نشست یادشده به آن‌ها پرداخته شد.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا  و تیره های عشایر ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در استان یزد می‌شود.

از میان داوطلبان پنج عضو به شورای شهر بافق راه می یابند، پنج نفر به عضویت شورای روستایی مبارکه انتخاب می شوند و بقیه روستاهای شهرستان هر کدام سه عضو دارد.

شهرستان بافق یک بخش مرکزی، سه دهستان مبارکه، کوشک و سبزدشت، ۲۸ شورای اسلامی روستایی و ۲۲ دهیاری مصوب دارد.

کد خبر 1045182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha