سوق دادن متعهدانه نسل جوان به ارزش‌های انقلاب اسلامی با هنرهای متعهد فارس

حبیبی گفت: استفاده از هنرهای متعهد فارس در راستای نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی می تواند موجب سوق دادن متعهدانه نسل جوان امروز به سمت این ارزش‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا حبیبی»، امروز (دوشنبه 23 فروردین) در دیدار با رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: برای پاسخگویی به نسل جدید به نهضت تولیدات فرهنگی جدید نیاز داریم.

مدیر رادیو «فرهنگ» صدا و سیما با تبریک فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی افزود: شهید «آوینی»، صدای انقلاب اسلامی و روایت ‌گر انقلاب بود و امروز بیش از پیش به هنرمندان متعهد در جامعه نیاز داریم.

وی اضافه کرد: برای پاسخگویی به شبهات روز در میانه نابسمانی‌های فرهنگی و تهاجم‌های فرهنگی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی به نهضت تولیدات فرهنگی جدید نیاز داریم.

حبیبی کرد: فرهنگ ما یک لایه نیست بلکه دارای فرهنگ عمومی، ملی و تخصصی است و استان‌ها، شهرستان‌ها و روستاها در توسعه و بالندگی فرهنگی کشور تاثیر بسیار زیادی دارند.

وی با اشاره به فعالیت رادیو «فرهنگ» بیان کرد: جریان ‌سازی فرهنگی، آگاهی ‌رسانی و هم‌ افزایی از راهبردهای این رادیو است که با این راهبردها با نهادها و سازمان‌های مختلف همکاری می‌ کند و به ایجاد فضای همدلی در حوزه فرهنگ نیاز داریم.

مدیر رادیو «فرهنگ» افزود: استان فارس ظرفیت عظیمی در حوزه فرهنگ و تمدن دارد و دارای نخبگان و مفاخر بزرگی در این عرصه است و در حوزه هنرهای متعهد مانند خوشنویسی، تئاتر، سینما، شعر، ادبیات، نگارگری، خاتم و ... عملکرد درخشانی دارد.

وی تاکید کرد: استفاده از هنرهای متعهد فارس در راستای نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی می تواند موجب سوق دادن متعهدانه نسل جوان امروز به سمت این ارزش‌ها است.

حبیبی با اعلام آمادگی حمایت رادیو «فرهنگ» از اقدامات سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: برای معرفی کتاب شهدای هنرمند فارس، کتاب مفاخر هنری استان، نقشه فرهنگی هنری فارس و ... که با تلاش سازمان بسیج هنرمندان فارس تهیه شده آمادگی داریم.

کد خبر 1045275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha