تعطیلی نماز جماعت اما آزاد بودن پروازهای خارجی در بحران کرونا قابل انتقاد است

آیت الله حدائق گفت: تعطیلی نماز جماعت اما آزاد بودن پروازهای خارجی در بحران کرونا قابل انتقاد است و اگر حضور در مسجد مشکلی ندارد برگزاری نماز جماعت نیز نباید لغو شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «علیرضا حدائق»، امروز (دوشنبه 23 فروردین) در گردهمایی ائمه جماعات قرارگاه عمار شاغل در ادارات، مراکز، مساجد و حسینیه ها در مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز گفت: ماه رمضان فرصتی است تا مردم به خداوند نزدیک شوند و همچنین فرصت مناسبی برای تبلیغ طلاب و روحانیون به شمار می رود.

مسئول مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز ادامه داد: ایمان به خدا و رسول خدا، راه برون رفت از مشکلات است و لازم است تا مبلغین موظف هستند مردم را با خداوند آشنا کنند تا اعتقادات مردم قوی شود.

وی با اشاره به وظایف طلاب و روحانیون بیان کرد: آشنا کردن مردم با خداوند، رسالت اصلی مبلغین دینی است و  آسیب های امروز جامعه ناشی از فاصله گرفتن از خدا و رسول خدا است.

آیت الله حدائق افزود: فعالیت های جهادی طلاب و مبلغین کار برای خداوند است و خدا مزد آن را خواهد پرداخت و بر این اساس باید بدون چشم داشت به انجام کارهای تبلیغی بپردازیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام جذب و پذیرش حوزه های علمیه در سطح کشور گفت: مبلغین باید سعی کنند تا در این زمینه نیز منشا انجام شوند.

مسئول مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از تعطیلی نماز جماعت و آزاد بودن پروازهای خارجی در بحران کرونا بیان کرد: چرا در حالی که حضور در مسجد مشکلی ندارد اما نماز جماعت مشکل دارد و اگر نماز جماعت تعطیل شده چرا انجام پروازهای خارجی مشکلی ندارند.

خاطر نشان می شود، گردهمایی ائمه جماعات قرارگاه «عمار» شاغل در ادارات، مراکز، مساجد و حسینیه ها با حضور علما و روحانیون در فضای باز مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

کد خبر 1045300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha