۲۱۳ داوطلب برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای آبادان ثبت نام کردند

محاوی از نام نویسی ۲۱۳ داوطلب برای حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره عشایری در حوزه بخش مرکزی آبادان خبر داد.

«ادیب محاوی» عصر امروز (سه شنبه ۲۳ فروردین) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به پایان ثبت نام نامزدهای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا و تیره عشایری در بخش مرکزی آبادان اظهار کرد: در فرصت زمانی هفت روزه ثبت نام از داوطلبان که روز گذشته به پایان رسید تعداد ۲۱۳ داوطلب شامل ۲۰۱ مرد و ۱۲ زن وارد کارزار انتخابات شدند.

 

بخشدار مرکزی آبادان افزود: این تعداد داوطلب برای تصدی ۸۷ کرسی در مجموع ۲۵ روستا با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶ روستا در بخش مرکزی آبادان دارای شورای پنج نفره و ۱۹ روستای دیگر دارای شورای سه نفره است تصریح کرد: از مجموع داوطلبان ثبت نام شده ۳۱ نفر به صورت غیرحضوری نام نویسی کرده بودند که پس از دریافت تاییدیه نهایی از سامانه، اطلاعات انها در بخشداری مرکزی آبادان به ثبت رسید.

 

محاوی جمعیت بخش مرکزی شهرستان آبادان ۲۵۵ هزار نفر شامل یک نقطه شهری و ۲۵ حوزه روستایی عنوان کرد و یاد آور شد: ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز (جمعه ۲۸ خرداد) سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1045334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha