حمایت رهبری از حرکت های علمی پشتوانه عظیمی برای پیشرفت جهاد دانشگاهی است

آیت الله عابدینی گفت: تأیید و حمایت رهبری، پشتوانه عظیمی برای پیشرفت جهاد دانشگاهی است و این نگاه و چشم‌انداز در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی هم وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در دیدار با مسئولان جهاد دانشگاهی استان قزوین بیان کرد: کارهای علمی و دانشگاهی مباحثی است که بسیار مورد تائید و تأکید رهبر فرزانه انقلاب است و لازم است هر روز توسعه یافته و تقویت شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: دستاوردهای علمی و دانشگاهی یکی از جنبه‌های مهمی است که می‌تواند قدرت و عظمت کشور را در سطوح جهانی و بین‌المللی نشان دهد و با تکیه بر آن می‌توان پیام مهم امام راحل را در مسیر صدور انقلاب اسلامی و زمینه‌سازی ظهور تحقق بخشید.

 

وی عنوان کرد: تأیید و حمایت رهبری، پشتوانه عظیمی برای پیشرفت شماست و این نگاه و چشم‌انداز در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی هم وجود دارد و به همین خاطر است که پیشرفت‌های علمی و دانشگاهی پس از انقلاب، چشمگیر و عظیم بوده است.

 

آیت الله عابدینی خلاقیت، نوآوری و ابتکار را زمینه‌های مهم و تأثیرگذار در رشد و پویایی هر جامعه‌ ای عنوان کرد و افزود: خلاقیت، نوآوری و ابتکار سه عنصر مهم پیشرفت برای هر کشوری محسوب می‌شود که جهاد دانشگاهی با برنامه‌ ریزی دقیق در پی تقویت این سه عنصر مهم است.

 

وی خاطر نشان کرد: اقدامات جهاد دانشگاهی در قزوین هم بسیار خوب است و جامعه و مردم را امیدوار می کند.

 

گفتنی است فرشاد پیله‌چی، رئیس جهاد دانشگاهی قزوین در این دیدار گزارشی از برنامه ها و دستاوردهای این نهاد ارائه کرد.

کد خبر 1045434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha