توزیع ۲۶۰۰ بسته معیشتی بقاع متبرکه آران و بیدگل در بین نیازمندان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل از توزیع ۲۶۰۰ بسته معیشتی از سوی بقاع متبرکه این شهرستان در بین نیازمندان طی یک سال گذشته خبر داد.

«مهدی حافظیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با اشاره به برنامه‌های اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل در ایام ماه مابرک رمضان اظهار داشت: برنامه‌های جزء خوانی قرآن کریم با حضور قاریان برجسته در همه امامزادگان شاخص شهرستان آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل با بیان اینکه در سال جاری مراسم حفظ خوانی در امامزاده هلال این علی (ع) با حضور حافظان قرآن کریم برگزار خواهد شد، ابراز داشت: این مراسم‌ها به صورت غیرحضوری و از طریق صدا و سیما و شبکه‌های مجازی بقاع و سراسری اوقاف پخش خواهد شد.

 

حافظیان همچنین با اشاره به رونمایی از ۶۰۰ بسته معیشتی برای توزیع در ماه مبارک رمضان با حضور مدیرکل و مسئولان شهرستان گفت: این بسته‌ها بین نیازمندان توزیع خواهد شد ضمن اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان این بسته ها به بیش از ۱۰۰۰ بسته خواهد رسید.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل افزود: طی یک سال اخیر دو هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر  ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از سوی بقاع متبرکه شهرستان آران و بیدگل تهیه و در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

 

حافظیان با بیان اینکه در سفر یک روزه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان به شهرستان آران و بیدگل سایت ۴ زبانه امامزاده محمدهلال این علی (ع) رونمایی شد، ابراز داشت: بازدید از مدرسه قرآنی در حال احداث این امامزاده که دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است، از دیگر برنامه‌های سفر این مقام مسئول به آران و بیدگل بود.

 

وی همچنین بهره برداری از مرکز مانیتورینگ تجهیز شده به ۳۴ دوربین داخلی حرم مطهر حضرت محمدهلال(ع) را از دیگر پروژه های افتتاح شده در سفر یک روزه حجت الاسلام بلک به شهرستان آران و بیدگل اعلام کرد و افزود: فاز نخست این پروژه با اعتبار ۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید./

کد خبر 1045464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha