مسابقه کتابخوانی «نگین کعبه» به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می شود

حاجی گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مسابقه کتابخوانی «نگین کعبه» در خراسان جنوبی برگزار می شود.

«محمود حاجی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی با توجه به شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفته است تا در جهت ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی اقداماتی را در سال جاری انجام دهد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی با اشاره به تعطیل بودن کتابخانه ها در مناطق قرمز و نارنجی استان گفت: اکنون فرصت خوبی تا علاقمندان به کتاب با شرکت در مسابقات مختلف کتابخوانی نگذارند چراغ این فرهنگ با ارزش خاموش شود.

 

وی با بیان اینکه به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مسابقه کتابخوانی «نگین کعبه» در خراسان جنوبی برگزار می شود، افزود: این مسابقه با همکاری معاونت فرهنگی آستان قدس رضوی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان جنوبی اجرایی می شود.

 

حاجی در خصوص هدف از برگزاری این مسابقه کتابخوانی عنوان کرد: این مسابقه با هدف آشنایی با زندگانی و شخصیت مولای متقیان امام علی (ع) و همچنین گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار مختلف جامعه برگزار می‌شود و به نفرات برتر این مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای ثبت نام، دانلود کتاب و شرکت در این مسابقه می‌توانند از تاریخ 25 فروردین تا 22 اردیبهشت به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir مراجعه کنند.

کد خبر 1045530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha