برای خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان باید بصورت  جهادی اقدام کنیم

حجت الاسلام عالیشاه به فعالیت خوب و رضایت بخش ۶مرکز نیکوکاری در سوادکوه اشاره کرد و افزود: برای خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان باید بصورت جهادی اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(24فروردین) در جلسه هیات عامل مراکز نیکوکاری شهرستان سوادکوه که در دفتر  امام جمعه پل سفید برگزار شد ضمن قدردانی از مشارکت امام جمعه، فرماندار و مسئولین شهرستان سوادکوه در راستای خدمت رسانی به مددجویان و نیازمندان، اظهار کرد:خداوند متعال را شاکریم طرح های کمیته امداد با برنامه ریزی مناسب و همراهی خیران عملیاتی می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه سیاست راهبردی کمیته امداد، توانمند سازی مددجویان است، افزود: سوادکوه از ظرفیت خوبی برخوردار است و خیران و مسئولان این شهرستان با کمیته امداد استان در راستای خدمت رسانی به مددجویان همکاری و مشارکت دارند.

 

وی با تقدیر از همراهی همه مردم نوعدوست و خیران و مسئولان با کمیته امداد، تصریح کرد: باید دست به دست هم دهیم و مشکلات نیازمندان را برطرف سازیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه بیان کرد: در استان مراکز نیکوکاری عمومی و تخصصی ایجاد شده است و مراکز نیکوکاری تخصصی شامل  اشتغال، فرهنگی، جهیزیه و... است.

 

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری به منظور تسریع در امور خدمت رسانی به نیازمندان ایجاد شد، گفت: ۳۰درصد پرونده های مددجویی استان  به مراکز نیکوکاری واگذار شده است.

 

حجت الاسلام عالیشاه به فعالیت خوب و رضایت بخش 6مرکز نیکوکاری در سوادکوه اشاره کرد و افزود: برای خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان باید بصورت  جهادی اقدام کنیم.

 

رئیس کمیته امداد سوادکوه هم در این جلسه  گفت: ۶مرکز نیکوکاری در این شهرستان فعال است.

 

«محمودضیا سراجی» افزود: بخش عمده فعالیت ها و خدمات توسط مراکز نیکوکاری به نیازمندان ارائه می شود.

 

وی گفت: خدمات در  سریعترین زمان  از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان ارائه می شود.

کد خبر 1045563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha