کسب مقام چهارم کشوری فارس در پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا

قاسم پور گفت: استان فارس با پرداخت ۵٠٩ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در بحران کرونا به بیش از ۳۰ هزار کارگاه در سال گذشته مقام چهارم کشور در این زمینه را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرضا قاسم پور»، امروز (سه شنبه 24 فروردین) در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: ازدحام جمعیت در پارک ها و بوستان های شیراز و سایر نقاط فارس ممنوع است.

معاون استاندار فارس افزود: شهرداری ها مکلف به تعطیلی پارک ها و بوستان های فارس شده اند و باید بگذارند برای توصیه و تذکر برای عدم تجمع در پارک ها و بوستان ها نیرو مستقر کنند.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی کرونا اضافه کرد: فروشگاه ها و شهر بازی ها در این پارک ها نیز باید تعطیل باشند و اگر عدم تعطیلی پارک خاصی به ما گزارش شود به شهرداری شیراز برای استقرار نیروهای بیشتر اعلام خواهیم کرد.

قاسم پور با تاکید بر فعالیت اماکن گردشگری در استان بیان کرد: اما اماکن گردشگری با رعایت نکات بهداشتی و محدودیت بازدید کنندگان و در فضاهای باز می توانند با رعایت نکات بهداشتی لازم فعالیت داشته باشند.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات بانک ها به بنگاه ها و مشاغل آسیب دیده از کرونا اعلام کرد: استان فارس با پرداخت ۵٠٩ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به بیش از 30 هزار کارگاه در سال گذشته مقام چهارم کشور در این زمینه را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 1045597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha